lykkerabjerg

Mens

5 indlæg i dette emne

Hej...

Lidt hjælp, kan jeg godt bruge..

Min mens, er ikke blevet til noget denne gang, der kom kun i form af rød udflåde, hvilket er normal for mig den først dag og så begynder denne.Men denne gang forblev det bare ved røde udflåd, som forsatte i en hele uge, ikke nogle tegn på mens, hverken smerte i underlivet eller de dumser som jeg normal får op til mens.. er der andre som har prøvet dette og kan forklare mig HVORFOR . Ringede til læge og snakke med hende, men sagde jeg skulle få taget en GT inde ved hende, den var negativ - det var kl 1330 om efermiddagen...- så har ingen forklaring på hvorfor det ikke er blevet tl noget denne gang.

Nu er det en dag siden at den stoppe. men har stadig ikke nogle tegn på Mens er på vej..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvornår tog du sidst en test?

Rødlig udflod kan nogle gange komme i stedet for mens hvis du rent faktisk er gravid. Så jeg ville nok blive ved med at teste med et par dages mellemrum.

Hvis du ikke tæller udfloden som mens, hvor mange dage er du så gået over tid nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som du beskriver det, ville jeg ikke tælle den for en mens, så jeg ville nok blive ved med at teste, som tsecret siger.

Har du haft nogen symptomer eller lign.?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beregnet mens dag var d. 13-4, udflået komme en d.25-4 det vil sige ca 12 over tid, så nu er det 21 dag siden beregnet mens start - testede d. 14 negativ, teste igen ved læge d. 2-5, begge gang negativ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det lyder som om du er sprunget en mens over. Jeg prøvede det også, hvor jeg så pletblødte lidt hist og her uden at der egentlig rigtig var noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER