Voresbarn

****TESTHOLD UGE 21**** (23. - 29. maj 2011)

127 indlæg i dette emne

Så har vi da i hvert fald gjort vores til det skal lykkes denne gang. Så kan I godt krydse fingre for, at det er denne gang det skal lykkes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Krydser fingre for os alle sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for os alle sammen.

Ja, lad os håbe det bliver en hel fantastisk uge :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber også at I får held ved denne testuge :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HEP HEP HEP :glad

Jeg håber virkelig, at dette bliver UGEN for os alle :goodluck

Jeg venter dog stadig på min ægløsning. Hvis testen ikke bliver positiv i dag, hvilket jeg ikke tror, så bliver min cyklus lidt længere denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev 2. ægløsning sprøjte taget - håber virkelig det lykkes i dette forsøg nu hvor jeg har stukket mig i så mange dage samt taget 2 ÆL sprøjter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Voresbarn, nyt fra din front?

Tina80, ja håber også der er bid denne gang for dig! Hvornår var det i kom hjem fra rejsen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Voresbarn, nyt fra din front?

Tina80, ja håber også der er bid denne gang for dig! Hvornår var det i kom hjem fra rejsen?

vi er væk en uge :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Voresbarn, nyt fra din front?

Tina80, ja håber også der er bid denne gang for dig! Hvornår var det i kom hjem fra rejsen?

Jeg har taget en ægløsningstest i dag, som er tæt på at blive positiv, så jeg tror, at der er to rigtig fine streger i morgen :rolleyes Jeg flytter i hvert fald lige min testdag til fredag, selvom jeg højst sandsynligt har ægløsning mellem fredag og lørdag :wee

Tina, jeg er spændt på at høre, om der er noget "i gærde", når du kommer hjem fra ferie. Jeg synes, at det lyder meget lovende med dine æg :bd :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med hvad voresbarn skriver :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov og god "arbejdslyst" til voresbarn ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med hvad voresbarn skriver :-)

Hica, forresten...mærker du noget? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov og god "arbejdslyst" til voresbarn ;-)

Tak tak :P Det er overarbejde af den gode slags.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm synes altså jeg skrev et indlæg mere herinde, men prøver da bare igen.

Puuuha hvor kan jeg godt mærke og se på min mave at jeg er blevet så meget og så længe stimuleret - så håber virkelig der bliver bid denne gang.

I morgne tidlig kl. 9 skal jeg ihvertfald scannes og så insimeres kl. 12 hvis alt går godt og så må vi se om vi også skal insimeres lørdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Voresbarn, jeg synes livmoder området er en anelse hårdere / dvs oppustet på en stram måde. Ellers ikke.

Tina, jo men dit "forsvundne " indlæg endte i min tråd om den der fest jeg skal til hihi

Nu er jeg måske lidt dum men hvad er de 2 sprøjter du har fået til for? Hm..:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HI hi mystisk hvad det laver derinde (går lige derind og sletter det)

Normalt får man 1 ÆL sprøjte for at frigive æggende, men da jeg havde 1 æg som vr klar på 18 mm og et på 16 som næsten var klar blev gyn enig med os om at jeg skulle tage 2 ÆL sprøjter for at modne det på 16 også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah nu er jeg blevet klogere :-) krydser fingrene og tæerne for at der er bid , men det lyder som noget positivt hvordan det indtil nu er forløbet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm synes altså jeg skrev et indlæg mere herinde, men prøver da bare igen.

Puuuha hvor kan jeg godt mærke og se på min mave at jeg er blevet så meget og så længe stimuleret - så håber virkelig der bliver bid denne gang.

I morgne tidlig kl. 9 skal jeg ihvertfald scannes og så insimeres kl. 12 hvis alt går godt og så må vi se om vi også skal insimeres lørdag.

Med alt det din krop har været igennem, håber jeg godt nok også, at der er gevinst hos jer denne gang :goodluck Men jeg har en god fornemmelse :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med alt det din krop har været igennem, håber jeg godt nok også, at der er gevinst hos jer denne gang :goodluck Men jeg har en god fornemmelse :bd

Gode fornemmeleser er god ting - men kryds lige fingre for vi kun undfanger en for ellers går manden i baglås da han ikke kan overskue at gå igennem en tvillinge graviditet igen med frygt for at miste begge igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Voresbarn, jeg synes livmoder området er en anelse hårdere / dvs oppustet på en stram måde. Ellers ikke.

Tina, jo men dit "forsvundne " indlæg endte i min tråd om den der fest jeg skal til hihi

Nu er jeg måske lidt dum men hvad er de 2 sprøjter du har fået til for? Hm..:-)

Spændende :rolleyes Da jeg blev gravid i januar, havde jeg spændinger ved symfysen, men ellers mærkede jeg ingenting. Efter vi mistede, har jeg oplevet det et par gange, uden at der var noget, så jeg tør slet ikke at tænke symptomer, selvom det er svært. Har du barn/børn i forvejen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor kedeligt det er at miste...:-(

Nej, vi er "solo" nu - vi er 27+31 år gamle og synes godt der er plads til 1 første baby :-) det er vores 6. Forsøg. Men dette her er den første med æl test.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor kedeligt det er at miste...:-(

Nej, vi er "solo" nu - vi er 27+31 år gamle og synes godt der er plads til 1 første baby :-) det er vores 6. Forsøg. Men dette her er den første med æl test.

Ja, det er hårdt. Jeg tror heller ikke, at vi kommer helt over det, før jeg bliver gravid igen :) Det er også vores første, og vi kan næsten ikke vente :baby2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der en hurtig opdatering. Gyn kun se at æg blærerne var væk= jeg havde haft æl som var planen. Men hun tog lige en æl test for at være sikker. Og den var flot positiv. Om 1 time skal jeg derhen igen for at blive insemerede. Manden min havde sørme afleverede en fin prøve i dag på 6 mio. Så håber det lykkes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der en hurtig opdatering. Gyn kun se at æg blærerne var væk= jeg havde haft æl som var planen. Men hun tog lige en æl test for at være sikker. Og den var flot positiv. Om 1 time skal jeg derhen igen for at blive insemerede. Manden min havde sørme afleverede en fin prøve i dag på 6 mio. Så håber det lykkes

Fantastisk :loveshower Jeg krydser fingre for, at der er én lille baby på vej til jer :bd

Jeg har i øvrigt selv taget en knaldhamrende positiv ægløsningstest i dag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja! Ja! Husk lektien I begge to ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER