Voresbarn

****TESTHOLD UGE 21**** (23. - 29. maj 2011)

127 indlæg i dette emne

Jeg kan ikke se noget testhold for uge 21 herinde, så nu springer jeg ud i det.

Jeg håber, at der er andre, som har lyst til at være med, mens vi venter :balloons

MANDAG d. 23. maj

TIRSDAG d. 24. maj

ONSDAG d. 25. maj

MinHemmeligeProfil :gal

TORSDAG d. 26. maj

Hica :gal

sinning :loveshower

FREDAG d. 27. maj

Tina80 :gal

LØRDAG d. 28. maj

Voresbarn :gal

SØNDAG d. 29. maj

:loveshower = GRAVID

:gal = MENS

:unsure = VENTER STADIG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

"dejligt" at se dig på samme testhold igen. Jeg vil gerne på mandag... For regner med at blive insemerede på mandag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"dejligt" at se dig på samme testhold igen. Jeg vil gerne på mandag... For regner med at blive insemerede på mandag.

Haha...ja, det er en lidt ambivalent fornøjelse :kram2

Du bliver sat på mandag, og så håber jeg, at næste gang vi "ses", bliver i en terminsgruppe :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej - jeg vil gerne være med! Jeg skulle vist "gerne" få menses d. 26. maj.

:bd :bd :bd til os alle på denne testgruppe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej - jeg vil gerne være med! Jeg skulle vist "gerne" få menses d. 26. maj.

:bd :bd :bd til os alle på denne testgruppe!

Hyggeligt med endnu en tester :balloons

Lad os håbe at der kun er røde streger at se d. 26. :bd :bd :bd

Held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der snart ægløsning :loveshower Jeg begynder at teste i dag, tror jeg.

Hvordan går det med dine æg, Tina?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der også snart æl kan jeg se på mit udflåd. Jo ang. Mine æg så var de jo 10 og 11 om i torsdags. Skal scannes igen i morgen formiddag og håber at få du tidspunkt der for insemeringen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre før os alle!! :-) jeg har testet i nogle dage men indtil videre har jeg ikke fået æl men det kommer jo snart!! :-) glæder mig til at stå men en positiv æl test i hånden snart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der også snart æl kan jeg se på mit udflåd. Jo ang. Mine æg så var de jo 10 og 11 om i torsdags. Skal scannes igen i morgen formiddag og håber at få du tidspunkt der for insemeringen.

Uhhh spændende....held og lykke med scanningen i morgen :kram2 Du må lige give en update, så vi kan følge med og heppe ;) :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre før os alle!! :-) jeg har testet i nogle dage men indtil videre har jeg ikke fået æl men det kommer jo snart!! :-) glæder mig til at stå men en positiv æl test i hånden snart.

Jeg begyndte at teste i dag, og jeg kan godt mærke, at jeg allerede er ved at blive utålmodig :D Det er bare alt for tidligt. Egentlig skal jeg jo først have ægløsning om en fem dages tid, så jeg må da lige finde lidt tålmodighed frem :whistling

Jeg krydser også alt, hvad jeg kan for os alle ;) :bd :glad :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lover jeg nok skal komme med en opdatering i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm æggene var kun vokset til knap 13 mm så skal scannes igen onsdag og nok først lørdag insemeres. Så du må gerne rykke min testdag til lørdag.

Kryds virkelig fingre for mig tøzer at vi senest bliver insimerede lørdag for søndag morgen rejser vi på ferie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm æggene var kun vokset til knap 13 mm så skal scannes igen onsdag og nok først lørdag insemeres. Så du må gerne rykke min testdag til lørdag.

Kryds virkelig fingre for mig tøzer at vi senest bliver insimerede lørdag for søndag morgen rejser vi på ferie.

Øv altså <_< Jeg hepper alt, hvad jeg kan, for at dine æg hurtigt vokser sig store og flotte, så du kan blive insemineret lørdag :goodluck :glad Det skal de!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej håber virkelig det går som det skal de næste døgn! Hep hep skynd jer æg!

Venter her endnu på positiv ægl test.... gab... hvor utålmodig jeg er! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tøzer. Insemationen må skam også ske fredag bare senest lørdag da vi rejser sydpå på ferie søndag morgen og hvis vi når dertil kan jeg ikke blive insemerede. Men nu har vi at dosis op for i dag og i morgen og så må vi se hvad scanningen viser onsdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tøzer. Insemationen må skam også ske fredag bare senest lørdag da vi rejser sydpå på ferie søndag morgen og hvis vi når dertil kan jeg ikke blive insemerede. Men nu har vi at dosis op for i dag og i morgen og så må vi se hvad scanningen viser onsdag.

Håber dine æg makker ret <_< og så rigtig god ferie!!! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været til scanning idag og alt tyder på jeg får ÆL i løbet af de næste par dage. Så jeg vil gerne på om onsdagen.

Ønsker jer alle en fantastisk test uge og sender lige en gang :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været til scanning idag og alt tyder på jeg får ÆL i løbet af de næste par dage. Så jeg vil gerne på om onsdagen.

Ønsker jer alle en fantastisk test uge og sender lige en gang :bd

Velkommen til vores testgruppe :balloons Du er hermed sat på.

Masser af :bd og :goodluck til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til vores testgruppe :balloons Du er hermed sat på.

Masser af :bd og :goodluck til dig

Tak for det.

Regner nok med at snydeteste allerede om lørdagen, for der får vi alle gutter og gutinder på besøg til PARTY, og så må jeg vist hellere lige tjekke, om der er noget under opsejling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha hvor der arbejdes i mine æggestokke -håber det er gode tegn og vi får super godt nyheder til scanningen i morgen.

Kan mærke jeg ikke rigtig kankoncentrere mig om vores ferie sydpå på søndag da jeg bekymre mig meget over om vi når en insemation.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tina80, forstår godt man er noget ukoncentreret, men krydser fingre for dig!

Vi har i øvrigt i disse her timer sexet i den grad at det må være nok :-) men nu ser vi om 2-2,5 ugers tid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det.

Regner nok med at snydeteste allerede om lørdagen, for der får vi alle gutter og gutinder på besøg til PARTY, og så må jeg vist hellere lige tjekke, om der er noget under opsejling.

Uhhh spændende....det er helt tilladt at snydeteste -så længe du holder os andre nysgerrige opdateret :rolleyes Jeg har også snydetestet før i forbindelse med fest og farver, så det kan jeg godt forstå, at du gør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der nyt herfra. Scanningen i dag viste jeg havde 3 ægblære på henholdsvis 14.16 og 18 mm. S har lige taget ÆL sprøjten og skal have en til i morgen. Fredag kl. 9 skal jeg så scannes for at se om æggene er blevet løsnet og manden skal så aflevere sine kampklare soldater. Kl. 12 skal vi så komme igen så jeg kan blive insemerede. Jeg skal muligvis også insemeres lørdag for at optimere chancerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der nyt herfra. Scanningen i dag viste jeg havde 3 ægblære på henholdsvis 14.16 og 18 mm. S har lige taget ÆL sprøjten og skal have en til i morgen. Fredag kl. 9 skal jeg så scannes for at se om æggene er blevet løsnet og manden skal så aflevere sine kampklare soldater. Kl. 12 skal vi så komme igen så jeg kan blive insemerede. Jeg skal muligvis også insemeres lørdag for at optimere chancerne.

Uhh hvor spændende :yay Det lyder da til, at I har gode chancer i denne cyklus så :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh hvor spændende :yay Det lyder da til, at I har gode chancer i denne cyklus så :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

jep for æg basserne skal bare være mellen 18-22 mm for at være perfekte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER