Stbaby

Hvornår forsvinder mælken?

7 indlæg i dette emne

Frida blev ammet til engang i september måned, trappede langsomt ned til at blive ammet 75% af tiden og få flaske resten af tiden og til bryllup og dåb 10.10.10 fik hun kun flaske et par dage.

Trappede mere og mere ned i takt med hun begyndte at spise mad og fra december var det kun om natten.

I februar var jeg på weekendkursus hvor hun blev passet af far = ingen nathyggeamning og så kunne hun lige så godt sove igennem :)

Hun er ikke blevet ammet siden.

I går da jeg skulle i seng fik jeg lige lyst til at se om der var mere mælk i brysterne og med det samme jeg tog fat kom der en fin laaaang stråle (måtte vaske spejl bagefter) med masser af tryk på.

Blev noget overrasket for det er næsten 3 måneder siden jeg har ammet!!

Hvor længe bliver der ved med at være noget derinde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik af vide op til et 1 efter. fik også mælk ud og mælkeknuder vidst op til 6 måneder efter.. vildt.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde stadig mælk, da der næsten var gået 1 år, efter ammestop :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har så også stadig mælk :blink Og Isabella er ikke blevet ammet overhovedet siden hun var 3½ måned ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har så også stadig mælk :blink Og Isabella er ikke blevet ammet overhovedet siden hun var 3½ måned ;)

Vildt - jamen så bliver der da rigeligt til panda ungen :loveshower

Jeg kunne stadig klemme lidt mælk ud 6 måneder efter jeg var stoppet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mælk forsvandt aldrig rigtigt imellem vores børn - og der er tre år imellem..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fååårk hvor vildt! Jeg troede snart, jeg slap for mælke-bryster, men det har lange udsigter, kan jeg se... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER