Posted November 26, 2012 Vi skal have oksemørbradsrest (fra vores bryllup :) ), hjemmelavede fritter (bagt i ovn), flute, hvidløgssmør og masser af tzaziki (staves?) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2012 Vi har spist biksemad med spejlæg.... af rester fra julefrokost/30 års fødselsdag - (så der var frikadelle, ribbensteg, medister, helstegt pattegris, cocktail pølser, skinkestrimler mv.) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2012 vi fik rester fra igår, min mors gryderet og kartoffelmos. mums :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2012 Vi har spist biksemad med spejlæg.... af rester fra julefrokost/30 års fødselsdag - (så der var frikadelle, ribbensteg, medister, helstegt pattegris, cocktail pølser, skinkestrimler mv.) Ej nu blev jeg da lige sulten igen :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 27, 2012 Bagels med røget laks, flødeis og salat.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 27, 2012 Rest af kødsovs fra i går dog bare med kartoffelmos i stedet. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 27, 2012 Overvejer at tage den nemme løsning og bestille noget....for min mand har ikke købt kød idag som jeg sagde han skulle og det vi har ligger jo self. i fryseren....Grrr......... Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 28, 2012 Vi fik andebryst, kartofler og goooo sovs :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 29, 2012 I dag står den på risengrød :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 29, 2012 Jeg skal spise på MASH sammen 3 veninder :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2012 Jeg skal være alene med Marius hele dagen, så det skal være nemt. Så jeg skal have æbleskiver :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2012 Tarteletter med høns i asparges Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2012 Svinemørbrad med bacon om serveret med ovenbagte rodfrugter og bairnaisesovs (staveplade). MUMS :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2012 Ostepanerede skinkeschnitzler med dampede gulerødder og flødebagte kartofler. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2012 Vi har fået spaghetti med oksekødboller i tomatsovs :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 2, 2012 Pasta med citroncreme, laks, forårsløg, squash og basilikum :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 4, 2012 I aften står den på julemedister :) Share this post Link to post Share on other sites