Tina80

Voldsomt diarre i flere dage

6 indlæg i dette emne

Hun er meget rødprikket på begge baller og når jeg mærker på dem er de rug i dem. Hun har lidt af voldsomt vannet diarre hele dagen i går og i dag.

er der noget lægen kan gøre for at hjælpe hende og hvorfor er hun rødpletter på ballerne???

jeg har givet hende æble både og kiks og youghurt men lige ledt hjælper det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder ikke rart.

Jag har ingen gode råd til at stoppe diarre, men en god salve mod rød numse er: Inotyol. Den hjælper hurtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...men det er jo ikke selve numsen der er rød pga afføring men ballerne som om det er en allergisk reaktion...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inotyol må ikke anvendes hvis huden er ødelagt/sår/væskende..

Umiddelbart ville jeg nok overveje at få lægen til at kigge på det imorgen, med mindre hun er meget medtaget, og har ondt?

Magnus har haft tynd mave med meget slimet afføring hele påsken og har det stadig, men det er simpelthen pga varmen. Han er en meget varm dreng i forvejen. Så længe hun drikker godt, ikke er medtaget (sløv, feber, smerter), så ville jeg se tiden an til imorgen.

Har hun ble på? For de røde prikker kunne måske være fordi numsen er lukket inde igen(nu hun er blefri ellers).Det kan også være varmeknopper, de kan ligne små røde prikker, lidt ala bumser uden snask.. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke ble udslæt for vi gav alle hendes bleer væk da hun blev helt ble fri. Hun har ikke feber og drikker fint. Så ser bare tiden an.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fordi det er mavesyre, der kommer ud med diaréen, og det har vores hud ikke godt af :(

Det er godt, at hun drikker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER