tsecret

Hvornår testede i positivt?

14 indlæg i dette emne

Jeg testede sidst da jeg var 4+2 (altså hvis jeg skulle være gravid that is...), og den var negativ.

Hvornår testede du positivt for første gang? Er der mon nogen der har været senere end det?

I dag er jeg 4+6 og har stadig ikke fået mens, men ved ikke engang om der er noget at håbe på, når 4+2 var negativ?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er altså helt sikkert stadig håb! På dag 4+2 kan kun 88% gravide teste positivt.

Fra graviditetskalenderen på min-mave.dk under dag 4+2 står der:

Det er nu et par dage siden din menstruation skulle være kommet, men det lader ikke til at den er på vej.

Chancen for at du får en positiv graviditetstest i dag vil være ca. 88 %. De resterende 12 % må stadig gå i uvished lidt tid endnu og ikke vide om de er "købt eller solgt".

Jeg har faktisk læst i andre fora om piger/kvinder som først kunne teste positiv i uge 5+ eller 6+.

Har du taget din temperatur på noget tidspunkt gennem dine cykli?

Jeg :glad stadig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12% alligevel - det kan da være jeg er inkluderet i dem ;)

Nej, jeg har ikke taget temperatur, så jeg må bare væbne mig med tålmodighed - ikke lige min stærkeste side!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan godt lade sig gøre, dog havde jeg en lignende cyklus sidste gang der pludselig sprang fra 26 dage til 42 dage :o men håber da at den er der for dig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan godt lade sig gøre, dog havde jeg en lignende cyklus sidste gang der pludselig sprang fra 26 dage til 42 dage :o men håber da at den er der for dig...

Men der vidste du jo heller ikke med sikkerhed hvornår du havde haft ÆL - så den kan jo bare have ligget sent. Det spøjse i denne situation er jo, at hun har taget en ÆL-sprøjte, så det burde være rimelig sikkert hvornår den lå.

Det ER altså mærkeligt! Og jeg ville slet ikke kunne lade være med at teste som en sindssyg! :D

Har du et termometer? Kan du ikke prøve at tage din temperatur?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men der vidste du jo heller ikke med sikkerhed hvornår du havde haft ÆL - så den kan jo bare have ligget sent.

Ja det er rigtigt, min teori er bare at jeg ikke havde ÆL i sidste periode...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede sidst da jeg var 4+2 (altså hvis jeg skulle være gravid that is...), og den var negativ.

Hvornår testede du positivt for første gang? Er der mon nogen der har været senere end det?

I dag er jeg 4+6 og har stadig ikke fået mens, men ved ikke engang om der er noget at håbe på, når 4+2 var negativ?!

Hej tsecret!!!!!!!!!

Det lyder da MEGA spændende og jeg kan ikke lade være med at håbe på det bedste for dig :loveshower

Et stort :kram og :kram2 til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stod med den 1. positive G.test, da jeg var 4+6. ^_^ Det var den 1.test jeg tog i den cyklus, i det jeg ikke regnede med, at jeg var blevet gravid. Vi havde prøvet i 1½ år, og skulle i gang med behandling cyklussen efter....Menstruationen kom bare ikke-den var i hvert fald ikke som den plejede at være! ;) Almindeligvis ville jeg også teste fra den dag menstruationen skulle komme- bare for at være sikker- men netop denne gang tog jeg ikke notits af det.(var så fokuseret på, at komme videre til næste menstruation, hvor jeg skulle tage medicinen.) Det var først, da det gik op for mig, at mine bryster på 10.dag var SUPER ømme, hvilket de aldrig er efter menstruation, at jeg tænkte, at jeg måske skulle tage en test. :rolleyes

Håber virkelig, at du også kommer til at stå med en flot positiv test snart!! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne ikke frembringe en positiv test i min første graviditet :huh

Men barnet kom alligevel ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne ikke frembringe en positiv test i min første graviditet :huh

Men barnet kom alligevel ^_^

Whaaaaaaaaaaaaat!! Aj, det er da lidt for vildt!

Hvordan fandt du så ud at du var gravid? Blev det positivt på blodprøve, eller måtte du vente helt til du kunne blive scannet - eller hvad gør man egentlig??

Ja, nu fik du mig lige gjort vildt nysgerrig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan godt lade sig gøre, dog havde jeg en lignende cyklus sidste gang der pludselig sprang fra 26 dage til 42 dage :o men håber da at den er der for dig...

Mine cyklusser svinger også normalt mellem 26 og 42 dage, og jeg er ikke oppe på 42 dage endnu, så jeg prøver at bevare roen sådan nogenlunde... Men som Susanne skriver er denne cyklus jo lidt anderledes, da jeg har taget ægløsningssprøjte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Whaaaaaaaaaaaaat!! Aj, det er da lidt for vildt!

Hvordan fandt du så ud at du var gravid? Blev det positivt på blodprøve, eller måtte du vente helt til du kunne blive scannet - eller hvad gør man egentlig??

Ja, nu fik du mig lige gjort vildt nysgerrig!

Jeg fik taget blodprøve som kunne bekræfte graviditeten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede svagt positiv i uge 4+5, men jeg vidste bare allerede før de 4 uger at den var der :P Det var SÅ svært at vente, så kan godt følge dig, men hold ud.... Havde først to ens streger i uge 5+5, altså en hel uge senere....

Pøj pøj

Stinep

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet igen i dag - 5+0, og den var stadig negativ.

Er der mon nogen andre end Abelka der har testet negativt så sent og alligevel været gravide?

Abelka - hvornår fik du taget blodprøve?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER