Calla

Er der nogen der har et bud?

5 indlæg i dette emne

Da jeg hentede Magnus idag, havde han små prikker i hovedbunden, nakken og kinder. En halv time senere i hele hovedet,ørerne, og også halsen. I løbet af den næste time gik de fra små røde prikker til at flyde sammen i plamager. Mandlerne er en smule hævet, men ingen feber. Han er dog blevet rimlig pylret indenfor den sidste time.. Og plamagerne,samt de prikker der stadig dukker op, er lettere hævet. Umiddelbart ser det lidt ud til at venstre øje hænger en smule..

Han fik sin 1, meget forsinkede, MFR vaccine for 14 dage siden, og min første indskydelse var egentligt røde hunde. Men det synes jeg bare ikke passer på ham, efter at have læst om det. Jeg kan også udelukke lussingesyge, mæslinger,skarlagensfeber, og er heller ikke overbevist om det er nældefeber. Men skal da ikke udelukke 100% at det KAN være nældefeber. Han har dog aldrig vist tegn på nogle allergier, udover for ketchup/tomat, og det ser slet,slet ikke sådan ud.

Udslættet er jo ret begrænset, det passer med bodystockingens udskæring ved hals/nakke. Intet længere nede. Han har haft lidt røde prikker/varmeknopper mellem navlen og tissetrold den sidste uges tid, passende med blekanten foran. Intet andet, og har ikke været påvirket. Han er ikke snottet, hoster ikke, eller noget.

Her er min stakkels møvs

33xf2hc.jpg

okyhyh.jpg

zxp63o.jpg

10crgpl.jpg

bfeseh.jpg

Har nogle et bud på hvad det kan være? Har flere børn, og mig selv med nældefeber, og jeg synes altså det her ser anderledes ud. Men igen, jeg skal ikke kunne udelukke det..

Under alle omstændigheder kontakter jeg vagtlægen hvis det bliver værre, og ellers tager vi egen læge imorgen, hvis det stadig er der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

tro det er sol eksem mit ser sådan ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været en tur omkring lægen i formiddag.

Soludløst udslæt, og fordi det er så voldsomt, så hedder det helst ingen sol, og solblokker/minimum faktor 50 fremover. Fordi han er arveligt disponeret, så er der en stor risiko for at det er livslang behandling :( Men håber han vokser fra det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej øv for søren at det lige er solen han ikke kan tåle :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej øv for søren at det lige er solen han ikke kan tåle :kram

Ja, det sætter jo ligesom sine begrænsninger :( Tusind tak for krammet sødte :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER