Bolsin

Det der med ÆL-test

4 indlæg i dette emne

Efter at have forsøgt forgæves i nu 8 måneder, er manden og jeg blevet enige om at intensivere PB. Derfor er jeg nu begyndt med ÆL-test og temperaturmåling. Jeg har testet siden i torsdags, og teststregen er dag for dag blevet mere tydelig, som jeg også har forstået var meningen. I går var den næsten lige så tydelig som kontrolstregen, så regnede med at testen ville være positiv enten i dag eller i morgen. MEN... I dag var teststregen pludselig meget svagere end de foregående dage. Min morgentemperatur er ikke steget, så tænker at jeg ikke har haft ÆL, men hvad er der så sket?

Skal jeg fortsætte med at teste, eller skal jeg gå ud fra at jeg har haft ÆL, eller at den måske bare er udeblevet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan ikke rigtigt svare dig på det...og det ser heller ikke ud at, at der er andre, der ved, hvad der er sket. Men jeg vil da prøve at give et bud :)

Jeg ved ikke, om du har fundet svaret et andet sted, men jeg vil da umiddelbart tro, at du har haft ægløsning den dag, hvor den har været næsten lige så tydelig som kontrolstregen. Der er nogle, som aldrig kan lave en helt positiv test, selvom de har ægløsning, så jeg tænker, at du måske kan være én af dem. Jeg har ikke erfaring med temperaturmåling, så på det punkt kan jeg ikke hjælpe.

Hvordan er dine cykli? Hvis de er meget korte, uregelmæssige eller lange, så er det et tegn på, at du ikke har ægløsning. Jeg håber, at det ikke er tilfældet hos dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svaret. Jeg har fået lidt mere styr på det nu. Min temperatur var steget 0,4 grader næste morgen, og den er stadig let forhøjet. Så jeg satser på at jeg har haft ÆL.

Mine cykli er ikke 100% regelmæssige, men svinger mellem 28 og 31 dage. Så er spændt på at se om jeg ender med to streger om en en uges tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svaret. Jeg har fået lidt mere styr på det nu. Min temperatur var steget 0,4 grader næste morgen, og den er stadig let forhøjet. Så jeg satser på at jeg har haft ÆL.

Mine cykli er ikke 100% regelmæssige, men svinger mellem 28 og 31 dage. Så er spændt på at se om jeg ender med to streger om en en uges tid.

Det var jo så lidt :rolleyes Jeg er selv næsten lige startet på æl-teste, så jeg ville da lige prøve at hjælpe. Jeg vil ikke sige, at dine cykli er uregelmæssige med kun få dages afvigelser. Jeg tror, at du har haft ægløsning, så krydser mine fingre for dig :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER