Miss_Ø

Jeg må desværre også forlade gruppen.

4 indlæg i dette emne

Jeg fik desværre den triste besked idag at jeg har haft en SA. Så der bliver desværre ingen november baby til mig. Jeg vil ønske alle jer andre alt det bedste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh, nej - Det er jeg super ked af, at høre! :boo :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Havde du selv nogen mistanke, f.eks. i form af blødning og smerter, eller var det lægen, der opdagede det?

Håber, at du og din kæreste vil komme styrkede ud på den anden side, selvom det i øjeblikket virker helt uoverskueligt og uretfærdigt!

Knus herfra!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, nej - Det er jeg super ked af, at høre! :boo :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Havde du selv nogen mistanke, f.eks. i form af blødning og smerter, eller var det lægen, der opdagede det?

Håber, at du og din kæreste vil komme styrkede ud på den anden side, selvom det i øjeblikket virker helt uoverskueligt og uretfærdigt!

Knus herfra!

usinde tak.. Ja jeg har haft blødninger i 8 dage, så jeg var begyndt at blive meget nervøs. Jeg ved at det er normalt at bløde lidt i starten, men det er ikke normalt når man bløder i 8 dage. Jeg ringede til min læge som med det samme henviste mig til sygehuset, hvor jeg fik fortaget en scanning. Der var desværre ingen hjertelyd så det er bare så ærgeligt. Men min kæreste og jer er positive og vi vil starte projekt baby så snart vi er blevet gift til august. Vi håber på at kunne få et forårsbarn :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

usinde tak.. Ja jeg har haft blødninger i 8 dage, så jeg var begyndt at blive meget nervøs. Jeg ved at det er normalt at bløde lidt i starten, men det er ikke normalt når man bløder i 8 dage. Jeg ringede til min læge som med det samme henviste mig til sygehuset, hvor jeg fik fortaget en scanning. Der var desværre ingen hjertelyd så det er bare så ærgeligt. Men min kæreste og jer er positive og vi vil starte projekt baby så snart vi er blevet gift til august. Vi håber på at kunne få et forårsbarn :rolleyes

Dejligt, at høre at I holder modet oppe, trods den svære situation! :kram Det lyder ikke som en rar omgang I har været igennem, og det er jo ikke kun de fysiske "sår" der skal heles. :(

Håber, at I vil få det drømmebryllup i Thailand, som i ønsker jer og så krydser jeg også fingre for et dejligt lille forårsbarn! :wub :loveshower

Knus!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER