bobo...

status..

9 indlæg i dette emne

Hej tøser... nu må det vist være tid for en lille opdatering..

Så hvordan går det men maverne?? de mærkelige spisevaner, og andre lyster der er dukket op i forbindelse graviditeten....

Jeg kan jo passende starte..

Mine nætter er meget delt op i perioder kan ikke sover mere end et par timer af gangen, før end jeg får så ondt at jeg ikke længere kan ligge ned og derfor må op og sidde i ca en time. (hurra for serier på dvd) det med at sidde ned i længere tid eller gå længere ture er også umuligt.

Jeg håber at det går over..

Jeg har været ude sammen med min moar og købe mønster og stof til 3par bukser og en nederdel, og hurra det blev under 400kr, så nu er der plads til maven igen.. For den fortsætter med at vokse selvom vægten går godt ned af.. :rolleyes

Ud over det så overvejer jeg om herlev er det rigtige sted for mig at føde, synes ikke at de var videre venlige sidst jeg var der inde til skanning..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jamen godt at alt er godt hos dig :)

Jamen her går det også godt, maven er vokset, jeg skal lige vænne mig til at se det, at man ser mere tyk ud nu hehe..

jeg arbejder ca 8 timer om dagen på et plejehjem, og der render vi rundt. det gør desværre at når jeg kommer hjem, har jeg mega meget ondt i underlivet, og udmattet :(

tror jeg vil tale med min læge omkring dette, det er ikke holdbartr i længende. Jeg kan intet når jeg kommer hjem, har kun smerter. øv øv

har også været ude og købe nye bukser, kan ikke være i mit tøj længere, men spiser også godt hehe.

jeg har bevidst valgt Herlev hospital fra, har ikke hørt godt om dem, jeg er selv på Hvidovre, og indtil videre har det været positiv :) jubii..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det også super godt :)

Jeg synes maven er vildt stor denne gang.

Jeg har mærket ham et par gange den sidste uges tid.

Var til 1. jm besøg i går, og det gik rigtig fint.

I sidste uge var vi til 1. MD-scanning, og der var alt også helt perfekt :) Og så fik vi kønnet at vide! Vi skal have en lillebror :) Vi er super glade.

Næste scanning er den 30. maj i Skejby, og så den 31. maj i Viborg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre, at I trives - der er jo ikke helt så meget gang forummet, så skønt med lidt nyt :rolleyes

Her går det også godt. Jeg har kastet op i stride strømme frem til forrige uge, men nu løjer det heldigvis af. Vægten er dermed også steget, da jeg nu holder maden indenbords. Jeg vejer nu det samme som den dag, jeg blev gravid. Jeg har haft en helt forfærdelig stor trang til ristede hotdogs, hvilket jo ikke er den mest næringsrige kost at konsumere, når man nu kun kunne holde enkelte måltider i sig :unsure Så nu er det på tide, at jeg tænker lidt mere over måltidernes sammensætning og næringsindhold.

Jeg har i lang tid glædet mig til at få oplyst kønnet. Min kæreste var mere usikker på, om han ønskede at vide det, meeeen jeg fik ham overtalt :hurra . Vi tog derfor en privat scanning i weekenden og så vores yndige lille ..... PIGE på skærmen. DET VAR STOOOORT ... jeg er helt høj. Jeg havde selv på fornemmelsen, at det var en pige, men det at få vished var skønt.... og hjertelyden bevægede mig dybt. Det er de bedste penge, jeg har givet ud længe :bunny

Man kan nu endelig se, at jeg er gravid - det er som om, at mit ekstra huld har flyttet sig om på maven, så popo'en er blevet mindre, men det er heller ingen skade til :wee

Nu vil jeg så glæde mig til at komme til 1. jordemoderundersøgelse på onsdag og mærke liv, når jeg kommer så langt.

Men inden da kunne det meget vel være muligt, at jeg hviler mig en halv time - jeg er fortsat helt uendelig træt.... er I andre også det??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal til min anden nakkefoldsscanning imorgn, da jeg ikke var langt nok henne til min første og skal til første JM besøg fredag, så det bliver en spændende uge.

Jeg har det os godt maven r vokset... jeg sys jeg er meget tyk ud da jeg sys den er blævret hehe, jeg tror jeg har taget ca. 2 kg på og er i 13+2 henne og har ingen anelse om det er meget eller lidt eller passende!

jeg har også lyst til ristede pølser hele tiden og har det lidt svært med grønsager så får nok ikke spist helt så mange som jeg skal, derudover kan jeg simpelthen ikke klare æg heller ik lugten.

en sidste ting er at min hud er gået helt amok, har simpelthen fået så uren hud ÆV!

ellers har jeg ingen smerter, sover meget men har dog os perioder hvor jeg ikke kan sove.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal til min anden nakkefoldsscanning imorgn, da jeg ikke var langt nok henne til min første og skal til første JM besøg fredag, så det bliver en spændende uge.

Jeg har det os godt maven r vokset... jeg sys jeg er meget tyk ud da jeg sys den er blævret hehe, jeg tror jeg har taget ca. 2 kg på og er i 13+2 henne og har ingen anelse om det er meget eller lidt eller passende!

jeg har også lyst til ristede pølser hele tiden og har det lidt svært med grønsager så får nok ikke spist helt så mange som jeg skal, derudover kan jeg simpelthen ikke klare æg heller ik lugten.

en sidste ting er at min hud er gået helt amok, har simpelthen fået så uren hud ÆV!

ellers har jeg ingen smerter, sover meget men har dog os perioder hvor jeg ikke kan sove.

he he jeg kan såfortælle at ideen med grøntsager også hurtig er noget man bliver ked af, kan jan næstenikke holde kød i mig (kun lidt skinke eller kylling som pålæg)men tilgengæld spiser jeg meget frugt... og HURRA der er kommet danske jordbær..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

he he jeg kan såfortælle at ideen med grøntsager også hurtig er noget man bliver ked af, kan jan næstenikke holde kød i mig (kun lidt skinke eller kylling som pålæg)men tilgengæld spiser jeg meget frugt... og HURRA der er kommet danske jordbær..

Shit mand pas lige på med frugten jeg var til glukosetest igår på sygehuset og der kunne de konstatere at mit blodsukker var alt for højt og det er kommet af for meget frugtsukker, da det er det jeg har levet af.Bare lige et bette hint hvis du skulle komme ud for sådan en bette test

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men en bette updat her fra mig, jamen det går bare derud af jeg lide totalt meget af kvalme og mead lede og det er bare ikke helt fantastisk.

Min helt store passion er æg/reje sandwich og det har jeg aldrig kunne li før i mit liv og jeg grov æde det bare (vi har en take away på arbejde hvor de laver dem mam siger jeg bare)

Men jeg har været til JM og nakkefold med fint resultat så det var super.

Men men der er jo altid et men da jeg var gravid med August dannede jeg formeget forstervand og var under tæt kontrol.

Minsandten og jeg ikke gøre det denne gang også, og derfor er jeg i kommet i tæt kontakt med sygehuset igen igen og igår fik jeg taget min glukosetest og jeg endte i gråzonen som jeg også lå men trolden.

Så starter det hele en gang mere og det magter jeg bare ikke. For jeg har bre ikke tid rent arbejdsmæssigt at skulle hive et par timer ud af kalenderen for at rende til det ene og det andet tjek.

Jeg er udemærket klar over at det er for vores eget bedste og jeg priser mig også lykkelig for at vi har et system som tager sig så godt af folk ingen tvivl om det.

Men rent psykisk har jeg det bare af helvede til for, jeg kan bare slet ikke overskue at skulle på barsel igen og jeg kan ikke overskue hvis jeg får et kolikbarn igen og og og jeg kan blive ved.

Hånden på hjerte jeg glæder mig og priser mig helt fantastisk heldig over at skulle opleve endnu et mirakkel i min maven men jeg har desværre meget svært ved at skulle sætte mig selv og min karriere på stand by endnu engang fordi jeg endelige er der hvor jeg vil være.

Nå men det blev til en masse fra mig undskyld jeg trængte lige til at komme ud med det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit mand pas lige på med frugten jeg var til glukosetest igår på sygehuset og der kunne de konstatere at mit blodsukker var alt for højt og det er kommet af for meget frugtsukker, da det er det jeg har levet af.Bare lige et bette hint hvis du skulle komme ud for sådan en bette test

tak for advarslen... takket være en emsig læge (som ikke engang kendte mig eller havde kigget i min journal, skal jeg igennem sådan en test, tiltrods for at jeg ikke vejer mere end jeg gjodre de to andre gange jeg har været gravid.. (denne gang ligner maven bare fedt men jeg har jo også kun haft skåret mine mave muskler over på kryds og tværs et par gange hvilket gør dem svære at træne op så de ser pæne ud)

jeg fik i fredags lov til at skifte fødested så i stedet for herlev hedder den Aalborg :balloons

dvs Aalborg sagde Ja men herev siger nej... og jeg har tid til en MD på fredag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER