Banshee

Øh.. Skyggetester?

115 indlæg i dette emne

Han kan også godt se konsekvenserne, og er fuld ud forstået med at han bærer 50% af "skylden"..

Hvis jeg vælger at få barnet, så vil han være der - men han tror bare ikke vores 2 måneder gamle forhold er helt parat til det!!! Hvilket jeg godt kan forstå - men jeg kan ikke se at den del skal have en betydning.. Virkelig :( Hvis vores forhold ikke ville kunne overleve det nu.. er det så det værd? Jeg mener.. Vi har trods alt kendt hinanden længe..

Så lige nu føler jeg lidt at han siger at hvis jeg TVINGER ham.. Så gør han sit bedste, men det faktum at jeg har tvunget ham, vil gøre at vores forhold på forhånd er dødsdømt jo :(

På den anden side.. Hvis jeg får en abort.. Vil jeg altid føle jeg manglede et barn med ham - Jeg ville give ham skylden.. Og det ville et forhold aldrig overleve tror jeg..

Så lige nu er det bare noget LO**... Og igen, sidder jeg med tanken.. "Det ender nok alligevel i en SA igen jo..." :(

"- men han tror bare ikke vores 2 måneder gamle forhold er helt parat til det!!! Hvilket jeg godt kan forstå - men jeg kan ikke se at den del skal have en betydning.. Virkelig :( Hvis vores forhold ikke ville kunne overleve det nu.. er det så det værd? Jeg mener.. Vi har trods alt kendt hinanden længe.. "

Jesper og jeg har ikke engang kendt hinanden i et år endnu, vi var venner med fryns i 4 mdr, for han derefter blev min kæreste, 1½ uge senere friede han til mig og en måned senere var jeg gravid.

Jesper er også 32 år og måske lidt mere moden, men han har INGEN erfaring indenfor parforhold, jeg er hans første kæreste.

Vores forhold har været en rutsjebanetur uden lige og det har kun styrket det - Jesper er min bedste ven og kommende mand. Hvis man lærer af sine situationer og accepterer hinandens forskelligheder istedet for at lave dem om, så har man også ro i sit parforhold :)

Nu har jeg læst at i er blevet enige om at beholde barnet, hvilket jo er SUPER skønt! Tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi satser stadigvæk på at flytte til Odense :)

Glæder mig til at få fortalt det til hans forældre :)

Min lillesøster kom med den "glade" nyhed, at de er startet op på behandling, og at hvis den er der i "første forsøg" skulle hun blive gravid om 2½ måned - Jubii!! Det håber jeg at hun gør :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha en omgang du har været igennem! Jeg er dog glad for at høre at din kæreste er kommet til fornuft. Håber hans forændre tager godt imod nyheden!

Og hvor blev jeg dog rørt af din lillesøster... Hvor er hun sød :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu hiver jeg altså lige din tråd og historie frem igen, for er så nysgerrig på, hvad der er sket videre i jeres sag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen min kæreste skiftede mening og vi blev enige om at beholde barnet.. Vi fik talt med hans forældre om det, og hans mor glæede sig og hans far var knap så glad..

Desværre har jeg mistet barnet i dag.. Så vi er lidt nede, selvom det bestemt ikke var planlagt er det svært at opleve en SA - og især svært når det er nr. 2 SA ud af to mulige, indenfor 6 måneder... :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du evt. gå til lægen og høre hvorfor du mister?

Måske er der noget man kan gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ååååhh nej dog, undskyld jeg spurgte ind til det. Det gør mig virkeligt ondt, at du skal igennem det en gang til :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram... og masser af tanker til dig. Hvis du har brug for at snakke om det, så ved du vi BKtøser er her. Du skriver bare...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak allesammen.. Har en tid ved lægen i morgen - godt nok var det meningen de skulle bekræfte graviditeten, men regner med vi i stedet kan tage en snak.. Hun kan måske forklare mig lidt hvad jeg kan gøre anderledes, og hvordan jeg evt kan få lov at beholde et barn.. :( Men man må jo håbe 3. gang er lykkens gang.. Havde bare lige glædet mig til en julebaby....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ai åh nej åh nej det er ikke rigtigt!! Tusind kram og tanker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Knus og kram til jer - hvor er det bare hårdt og uretfærdig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, lige nu føler jeg det er meget hårdt, og MEGET uretfærdigt... Og sidder med en blandet følelse.. Har lyst til at gå direkte i gang med at lave en ny - simpelthen fordi jeg har brug for en afklaring.. Har brug for at finde ud af om ja.. Om jeg bare ikke KAN komme igennem en graviditet :( Men på den anden side, ved jeg også at min psyke simpelthen ikke ville kunne holde til det..

Selvom min kæreste, utrolig nok, har spurgt om ikke vi kunne satse på at få en sommerprins nu - lige fra den ene yderlighed til den anden er han gået :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej er jeg virkelig ked af !!! :unsure Bedre held næste gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare rigtig uretfærdigt.... jeg er ked af det på dine vegne :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu været ved lægen, kæresten tog med.. De var SÅ søde..

Kæresten og jeg er blevet enige om at jeg skal have spiral. Lægen sagde så at den kunne man have i mange mange år, også sagde min kæreste at han regnede da stærkt med der max var tale om et år :loveshower

Lægen mener min krop simpelthen er stresset, og at den derfor ser en graviditet som en belastning og derfor modarbejder den.. Så hun mente jeg skulle vente til jeg rent fysisk ikke var stresset (Fx til jeg havde en stabil vægt, og ikke tabte hår og flækkede negle). Så nu må vis e.. Lige nu er jeg glad..

Hun har skrevt i mine papirere at når jeg flytter til Odense, skal lægen følge mig i forbindelse med en ny graviditet. Så når vi skal have spiralen ud, skal jeg inden til læge og tale om hvordan man kan sikre at jeg ikke abortere - eller hvordan man mindsker risikoen :rolleyes

Næste gang der er den der!! Næste gang!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt med en positiv oplevelse hos lægen, trods alt :kram2

Og ja, det er den helt rette indstilling.... Næste gang!!! :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER