Banshee

Øh.. Skyggetester?

115 indlæg i dette emne

I dag, er min opfattelse, at det bestemt ikke er på mode IKKE at støtte op omkring en graviditet.. I er jo begge noget over myndigheds alderen så de har jo i princippet ikke noget at skulle have sagt på nogen punkter. - Det var lidt noget andet hvis i begge, eller den ene var under 18..

MEN jeg håber det bedste for jer :) Det kan jo tænkes de stritter sig imod de satanner ;)

De tror jeg de gør.

Har lige talt med min søster om det - og hun mener jeg skal få en abort, fordi jeg burde lytte til min kæreste.. Hun synes jeg er enormt egoistisk :( Så er ked lige nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De tror jeg de gør.

Har lige talt med min søster om det - og hun mener jeg skal få en abort, fordi jeg burde lytte til min kæreste.. Hun synes jeg er enormt egoistisk :( Så er ked lige nu...

WHAT?!?!?!??! Du godeste, du har ikke kunnet få børn i 8 år!! Og når det så endelig sker!: "tag en abort søsser, du kan ikke være bekendt at tage hans byture fra ham" JEEESES!!!!!!!!!

Du skal ABSELUT ikke lytte til andre end DIG SELV! (og os kloge BK tøser selvfølgelig)

ÆV hvor er jeg sur på hende :shooter

Men kan sgu godt forstå du er ked af det! Når du har besluttet dig, og (stort set) alle du snakker med ikke er enig i din beslutning! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det så.vigtigt hvad alle andre.mener?

Du sårer bare dig selv ved at blive ved med at spørge om folks mening.

Du ved udemærket det er uhensigtsmæssigt pt, men det var jo heller ikke lige din plan at blive gravid! Så stop med at banke dig selv i hovedet og se fremad fra nu af. Sket er sket, så nu handler det om at få det bedste ud af det, no matter what de andre så må tænke og mene!

Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det så.vigtigt hvad alle andre.mener?

Du sårer bare dig selv ved at blive ved med at spørge om folks mening.

Du ved udemærket det er uhensigtsmæssigt pt, men det var jo heller ikke lige din plan at blive gravid! Så stop med at banke dig selv i hovedet og se fremad fra nu af. Sket er sket, så nu handler det om at få det bedste ud af det, no matter what de andre så må tænke og mene!

Kram

Enig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak..

Skrev det til min kæreste..

Her er samtalen:

C: Hvad siger hun da ?.

Mig: At hun ikke forstår at jeg overhovedet overvejer at få det.. At hun synes jeg er egoistisk...At jeg ikke kender dig godt nok, at vores forhold ikke er stabilt nok...Har mest af alt lyst til at opgive nu....

C: Nu hvor du stort set har fået mig overtalt:O ?

:loveshower Lige nu tror jeg han bakser meget.. For jeg tror rent faktisk gerne han VIL.. Men at den bare lige skal synke ind...

Og ja.. Må vist hellere stoppe med at gå så meget op i hvad folk tænker :) Min kæreste har i hvert fald lige reddet det hele ved at sige jeg næsten har "overtalt" ham ^^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja!! Nu kommer troen på at han vil være en del af det.... :) Der er stadigvæk et stykke vej - hvis hans forældre stiller sig totalt på bagben, så tror jeg han er ude igen, så håber virkelig de er "med"...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi må bare krydse fingre :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er tråd er virkelig en som rammer en i hjertet synes jeg...

Sikke dage nogen dage du har haft dig..

Jeg er helt enig med de andre i at han skal lige have lov at vænne sig til tanken om at skal være far... det kommer jo stadig som en rimelig stor overraskelse for ham, selvom han har kendt til det med du ikke ville beskytte dig...

Men jeg har så også respekt for at han er ved at tage ansvaret for handlingen, for det er jo en kæmpe ting at skal være forældre...

Og som der er også er som siger, så skal du lade være med at sætte dine tanker på kogepunktet med hensyn til hvad andre siger/mener, for du det er ikke lykkedes at blive gravid for dig i 8 år, så hvis det var mig, var der bare slet ingen tvivl om hvad jeg ville...

Så håber virkelig for jer at i kan komme til at nyde graviditeten, for det fortjener alle mennesker... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er stadigvæk ikke helt "med på den"... Og aftalen er lige nu at vi begge skal lytte til hinanden, og være åbne.. Men jeg tror han ved hvor "det ender"... Hans "sten" lige nu, er hvad hans forældre vil sige - så snart vi har fortalt dem det, så¨tror jeg han bedre kan være glad for det og glæde sig - medmindre de sætter sig helt på bagben altså...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var det ikke end idé at lade være med at snakke om det i en dags tid eller to? Han skal sikkert også lige have tid til at få det til at bundfælde sig, uden du prikker til ham for at tage en beslutning. :) Som jeg læser det du skriver, så har du besluttet dig, du vil være mor! :) Du har ønsket det længe og er på den måde nok mere mentalt klar end han er. -han er kun 21, og har ikke haft det samme brændende ønske som dig, så jeg er sikker på han lige skal have tid til at indstille sig på det og at vænne sig til tanken. -selvom man skulle tro at han havde tænkt sig om, inden han valgte ikke at beskytte sig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var det ikke end idé at lade være med at snakke om det i en dags tid eller to? Han skal sikkert også lige have tid til at få det til at bundfælde sig, uden du prikker til ham for at tage en beslutning. :) Som jeg læser det du skriver, så har du besluttet dig, du vil være mor! :) Du har ønsket det længe og er på den måde nok mere mentalt klar end han er. -han er kun 21, og har ikke haft det samme brændende ønske som dig, så jeg er sikker på han lige skal have tid til at indstille sig på det og at vænne sig til tanken. -selvom man skulle tro at han havde tænkt sig om, inden han valgte ikke at beskytte sig..

Enige lige hvad jeg tænkte ss og du skal nok klare den som enlig mor det har jeg og fortryder intet er så glad for min guldklump så ville gøre det igen hvis det blev sådan ingen tvivl om det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har aftalt ikke at tale om det, men faktisk er det ham som bringer det på bane nu :) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må lige vende tilbage når i har snakket med hans forældre! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad så, hvordan er det gået siden igår???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke rigtig talt om det :) Men han kommer med en masse hentydninger..

Fx i dag da han kom, sagde jeg noget med at det var da grund til at gå fra mig at jeg ikke havde ryddet op inden han kom.. Og han tog om mig og svarede.. "Jeg kunne da aldrig gå fra JER".. :loveshower

Tror han skal have lidt tid :) Jeg graver ikke mere i det, men lader ham vænne sig i sit eget tempo :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke rigtig talt om det :) Men han kommer med en masse hentydninger..

Fx i dag da han kom, sagde jeg noget med at det var da grund til at gå fra mig at jeg ikke havde ryddet op inden han kom.. Og han tog om mig og svarede.. "Jeg kunne da aldrig gå fra JER".. :loveshower

Tror han skal have lidt tid :) Jeg graver ikke mere i det, men lader ham vænne sig i sit eget tempo :D

Det lyder som en rigtig god ide det er jo nok kommet som et stort chok for ham men held og lykke med det hele ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er praktisk talt enige og sikre nu - yay! Så håber vi bare den bliver der denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiii! Men lad nu være med at sige noget til hans forældre de næste par uger alligevel..Der er masser af tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op - den her tråd har jeg da fuldstændig misset! Først et KÆMPE tillykke med graviditeten!! Hvor er det da intet mindre end fantastisk!

Dejligt din kæreste er åben for at beholde barnet og alt tyder jo på han bare skal vænne sig til tanken - og der kan altså godt gå uger inden han 100% har vænnet sig til at skulle være far.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din historie ligner meget det der skete for mig. Jeg havde lige mødt min mand og 2 mdr efter blev jeg gravid. Vi var begge 21 år. Vi var totalt i chok og min mand ønskede en abort. Jeg kunne også godt se at det var det mest fornuftige men jeg kunne virkelig ikke få mig selv til det. Jeg følte at barnet allerede var en stor del af mig. I en uge lavede vi ikke andet end at græde og snakke om det. Jeg kunne ikke gøre det hvis han ikke ville men jeg kunne heller ikke få en abort. Vi var også meget bange for hvad andre ville sige. Jeg bestilte faktisk tid til en abort men jeg dukkede bare ikke op.

Til sidst tog vi en endelig beslutning. Vi ville beholde barnet. Fra den dag hvor vi havde taget beslutningen ændrede han sig og begyndte at glæde sig. Det var virkelig underligt men han ændrede sig virkelig. Det var som om at nu kunne han forholde sig til det. Nu var det jo ikke længere et måske/måske ikke. Vores forhold har jo holdt men jeg var også klar over at vi kunne ende med at gå fra hinanden men så vill jeg alligevel havde en god far til mit barn.

Jeg tror altså at det hælper at tage den endelige beslutning. Så abort ikke længere er en mulighed (for det er det jo ikke for dig). Og så skal folk omkring jer nok blive glade, de skal nok bare lige komme sig over chokket! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er der sket lidt mere nyt...

Vi har faktisk vedtaget at vi vil beholde barnet..

Min kærestes forældre ved vi søger en lejlighed i Odense, og planen har hele tiden været vi gerne ville have en 2-3 værelses lejlighed helst i centrum...

I dag ringer hans far så, og fortæller at han har skaffet os en 2-værelses lejlighed, til 4000kr alt inkl midt i Odense... På mandag skal min kæreste ind og se den - men det er måske ikke så super smart at få en 55kvm, 2 værelses lejlighed NU.. Så nu skal vi jo finde en måde lige at fortælle dem på vi ikke rigtig er interesseret alligevel..

Min kæreste VIL have hans forældre ved det - for det første vil han være sikre på de støttet op - selvom han ved de gør, frygter han det jo alligevel og vil ikke gå rundt midt i hans eksamner og frygte sådan noget.. Samtidig, mener han at det er mest fair at de får noget tid til at vænne sig til det, før alle andre får de at vide.. Desuden ved mine forældre det, også skal hans jo selvfølgelig også :) Så det er fair nok ..

I dag kom min mor glad hen og viste mig et udklip fra familie journalen, hvor der står at hvis man bliver gravid inden 6 måneder efter sin SA er risikoen for en ny SA mindre end ved en almindelig graviditet - så jeg er fortrøstningsfuld og denne gang kan jeg bare mærke at det skal gå!! Jeg er lykkelig, og for første gang i mit liv tør jeg stå ved det og sige det, og tro på at jeg kan blive ved at være det :) Alt er perfekt i dag :)

Min lillesøster, som intet ved, slæbte mig og min kæreste igennem kvickly og ned i børneafdelingen.. Så kiggede hun på os og sagde.. "Nu vil jeg gerne have i kigger ekstra godt her.. For jeg ønsker mig altså en niece eller nevø i fødselsdagsgave næste år" Hun fylder 24 til februar... :) Glæder mig til at fortælle hende at hun kan få det i Julegave.. Og FEDT at vide at hun faktisk ville glæde sig på vores vegne <3

Som jeg sagde - FANTASTISK DAG..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt I begge har besluttet at beholde barnet! Det gør det hele lidt nemmere ikke?

Nu håber jeg bare hans forældre støtter op om jeres beslutning - de skal nok også lige have tid til at vænne sig til tanken, men så tror jeg da også de nok skal blive glade for det!

Hvad vil I så, når i ikke vil til Odense?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder bare så godt det hele :loveshower Krydser virkelig for jer! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER