Banshee

Øh.. Skyggetester?

115 indlæg i dette emne

Hejsa..

Jeg har jo for 2 måneder siden fundet en "ny" kæreste.. Vi har været kærester for 3 år siden, og været venner siden.

Han vidste alt om min graviditet og min SA i januar.. Han vidste også at jeg havde svært ved at blive gravid..

Da vi blev kærester fortalte jeg ham at jeg ikke ønskede at beskytte mig - for det faldte mig så unaturligt at begynde at fylde min krop med p-piller, når jeg i 8 år ikke har kunnet blive gravid.. Jeg sagde det var helt op til ham at beskytte sig hvis han ville det.

Det synes han ikke lød særlig spændende, men vi blev enige om at jeg tog ÆL-teste, og da vi kun ses i weekenderne så er der jo ikke de største chancer, også måtte vi lade være at have sex når jeg havde ÆL.

Jeg har i begge cyklus'er testet og "påvist" min ÆL... Den første gang blev testen positiv en tirsdag.. Anden gang en onsdag.. Begge gange har vi haft sex weekenden før og weekenden efter..

Jeg er så gået 3 dage over tid.. Beroligere kæresten og siger det slet ikke er muligt at blive gravid når vi ikke har haft sex under ÆL........ Lover ham så at tage en test da jeg kommer hjem... Og fandme om så der ikke kommer en stor streg nr. 2 frem??

Nu efter de 5 min. er gået, er stregen faktisk fuldstændig lige så tydelig som teststregen - men den startede med at være cirka halv så tydelig...

Er der nogen der lige kan være venlige at fortælle mig at det bare er en skyggestreg?? Eller en dårlig test?? Jeg kommer da aldrig til at sove i nat!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man kan sagtens blice gravid når man har sexet så tæt på æl. Sædceller kan holde op til 5 dage efter sex, så det er ikke en god metode i har benyttet jer af. Når det er sagt kan jeg godt se at det er dårlig timing for jer... Så håber i får det resultat i håber på

Men det lyder bestemt til at du er gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan sagtens blice gravid når man har sexet så tæt på æl. Sædceller kan holde op til 5 dage efter sex, så det er ikke en god metode i har benyttet jer af. Når det er sagt kan jeg godt se at det er dårlig timing for jer... Så håber i får det resultat i håber på

Men det lyder bestemt til at du er gravid

<_< <_< <_< Nu føler jeg mig virkelig dum.... Hvad fanden skal vi så gøre? Så er jeg simpelthen nødt til at begynde at tage p-piller, medmindre vi vil have et eller anden som er totalt mood-killer?? <_< :whistling

Tog en ny test her til morgen, med en "skyggestreg" igen... Så satser på det bare er fordi det er de der billigteste..!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kan Ikke komme en streg nr. 2 med mindre du har hcg i din krop !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan godt blive gravid, selvom at man sexer uden for ÆL du kan også blive gravid i den tid du har menstruation. Der er ingen dage i ens cyklus, hvor man kan være 100% sikker på ikke at kunne blive gravid, medmindre at man bruger beskyttelse - og selv der er man vel kun 99,?% sikker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er helt sikkert gravid!

Håber at I finder ud af det....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er heller ikke i tvivl om at du er gravid.....

Når stregen er lige så tydelig som teststregen efter 5 minutter, er det ikke en skyggestreg jo.... Så er det bare en streg....

Og to streger betyder at du er gravid....

Og giver de andre ret i det med, at man sagtens kan blive gravid selv om man ikke sexer under ÆL.....

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes desværre ppillen er det eneste der virker for mig. der findes ikke sikre perioder. Man skal være ret sikker på sin cyklus hvis man skal benytte sig af dem metode. Og i såfald skal man ikke sexe 6 dage før og en dag efter æl. Og stadig er det meget usikkert

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En skyggestreg er en streg som man nærmest ikke kan se på testen. Hvis den er så tydelig at du kan se den i strakt arm, så er den helt sikkert positiv, selvom det er en billig test.

Og ja, som du nu har fundet ud af, så kan man sagtens blive gravid, selvom man ikke har sex lige når man har ægløsning.

Edit: Du kan se mine teste fra dengang jeg var gravid. -de første par stykker er nok det der er tættest på en skyggestreg...

post-25-072592200 1303799743_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en G-test du har taget, ik?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en G-test du har taget, ik?

Jo det er..Min test er "desværre" som katrineks 4+2.... Og det ville vist passe cirka, hvis min sidste mens startede d. 22 marts og min cyklus er på 30 dage....????

Nu har jeg ellers lige sagt til kæresten at jeg var ret sikker på vi var "heldige" og ikke skulle bekymre os <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det er..Min test er "desværre" som katrineks 4+2.... Og det ville vist passe cirka, hvis min sidste mens startede d. 22 marts og min cyklus er på 30 dage....????

Nu har jeg ellers lige sagt til kæresten at jeg var ret sikker på vi var "heldige" og ikke skulle bekymre os <_<

Så er jeg ked af at sige det, men så er du helt sikkert gravid... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg ked af at sige det, men så er du helt sikkert gravid... :kram2

<_< Jeg køber lige nogle ordentlige teste i eftermiddag, også må jeg prøve igen sidst på ugen.

Det ironiske er at jeg lige nu sidder med totalt modstridende følelser!!!

Jeg håber jeg ikke er gravid og at min mens kommer i løbet af ugen.

På den anden side - er jeg gravid, håber jeg ikke jeg skal udsættes for en SA igen.. Og er virkelig bange for kæresten vil gå ind for en abort.. men det tror jeg ikke jeg kan! Men vil jo heller ikke miste min kæreste.. Men kan godt forstå ham.. Han er 21 år <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig med de andre. Der er ikke noget, der hedder sikre perioder.

Sikke en ambivalent følelse du må have nu :-s

Må vi ikke se din test?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig med de andre. Der er ikke noget, der hedder sikre perioder.

Sikke en ambivalent følelse du må have nu :-s

Må vi ikke se din test?

Jeg kan tage billeder når jeg kommer hjem.. Men de er blevet helt tydelige, efter de 5 min.. Så synes ikke rigtig de viser det rigtige resultat..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan tage billeder når jeg kommer hjem.. Men de er blevet helt tydelige, efter de 5 min.. Så synes ikke rigtig de viser det rigtige resultat..

Jeg forstår ikke helt hvorfor du er i tvivl om den er positiv, hvis den ligner Katrines test, og den fremkommer i løbet af 5 minutter? :)

For mig er du da klart gravid den sådan en test. Alternativt kan du da tage til lægen og få en test :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det lyder godt nok som om, at du er gravid.

Det var da alligevel utroligt, når du nu havde fået at vide at du har svært ved at blive gravid.

Håber for dig at I finder ud af det hele. Har du fortalt det til kæresten endnu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har skrevet det til kæresten.. Han tager det forholdsvis roligt - men tror også han regner med vi bare "ordner" det <_<

Jeg har svært ved at tro på det - jeg har svært ved at tro på det kunne ske.. At det kunne ske to gange på så kort tid.. Og har svært ved at tro på at "det" overhovedet bliver til noget...

Jeg mener, for 3-4 måneder siden ønskede jeg det - det var den forkerte mand man jeg ønskede mig barnet.... Nu er jeg nyforelsket, det er den rigtige mand men det helt helt forkerte tidspunkt. Hvorfor skulle det så blivee til noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har skrevet det til kæresten.. Han tager det forholdsvis roligt - men tror også han regner med vi bare "ordner" det <_<

Jeg har svært ved at tro på det - jeg har svært ved at tro på det kunne ske.. At det kunne ske to gange på så kort tid.. Og har svært ved at tro på at "det" overhovedet bliver til noget...

Jeg mener, for 3-4 måneder siden ønskede jeg det - det var den forkerte mand man jeg ønskede mig barnet.... Nu er jeg nyforelsket, det er den rigtige mand men det helt helt forkerte tidspunkt. Hvorfor skulle det så blivee til noget?

Kan godt se timingen ikke er den bedste <_<

Når det er sagt, kan han da forhåbentlig ikke bare regne med det er "noget I ordner" Han har de været "medskyldig" i situationen <_<

Kan godt forstå du har blandede følelser. Håber han kommer til at tænke mere over situationen og vænner sig til den :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med Missinglink.

Han har jo selv været med til at dyrke sex uden beskyttelse. Så må man jo også være klar til at tage konsekvenserne.

Når det så er sagt, så forstår jeg selvfølgelig godt, at du ikke har lyst til at få et barn med én, der ikke ønsker det. Men 8 år som barnløs? Det er lang tid. Så jeg forstår dig virkelig godt, hvis du gerne vil beholde det.

Hva med at købe en clearblue? og få vished

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg styrter ud så snart jeg har fri og køber en test.. :smilie_oster03:

Jeg kan bare ikke forstå det.... 8 år, hvor jeg har ønsket det... under et år har jeg tænkt at sådan skulle det ikke være - og at jeg skullehave en lille mørkhåret pige engang midt i 30'erne..

Skulle jeg virkelig 2 gange på ½ år blive gravid ved et uheld????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg styrter ud så snart jeg har fri og køber en test.. :smilie_oster03:

Jeg kan bare ikke forstå det.... 8 år, hvor jeg har ønsket det... under et år har jeg tænkt at sådan skulle det ikke være - og at jeg skullehave en lille mørkhåret pige engang midt i 30'erne..

Skulle jeg virkelig 2 gange på ½ år blive gravid ved et uheld????

Måske er det bare sådan det skal være.. Altså at det bare er din tur nu :kram2

Håber så meget, at I finder ud af det sammen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du ikke også smidt mange kg.. det kan måske også gøre det lettere for dig at blive gravid..

Jeg håber i finder en god løsning... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo har tabt 45 kg... Men det synes je gbare ikke burde gøre mig hyper fertil <_< Måske er det også bare fordi jeg altid har tænkt det alligevel aldrig ville ske for mig at være så heldig at få et barn...

Jeg tager hele vejen hjem til min kæreste i aften, også får vi talt sammen. Ligemeget hvad - så kan jeg mærke jeg har brug for at vide hvordan han har det, før jeg finder "sandheden"... - så jeg ved om jeg kan forvente at blive alenemor eller hvad der går i vente... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det er..Min test er "desværre" som katrineks 4+2.... Og det ville vist passe cirka, hvis min sidste mens startede d. 22 marts og min cyklus er på 30 dage....????

Nu har jeg ellers lige sagt til kæresten at jeg var ret sikker på vi var "heldige" og ikke skulle bekymre os <_<

Hmmm....!!!! Hvis den ligner Katrines 4+2 er du 100% gravid!! Det er ikke bare en skyggestreg, men en FED || hello mommy!!!!

Puhhh.....jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige....troede du vidste at sædceller kunne leve op til 7 dage faktisk (alt efter kvaliteten) i underlivet....

Håber det bedste for jer!

PS: Jo...det hjælper MEGET at være almindeligt vægtig på at blive gravid!!! Ekstremt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER