Nitzen1987

Hvor ofte ..... I om ugen

60 indlæg i dette emne

Nu vil jeg ikke lige udlevere vores sexliv herinde, men må da nok sige at der vist er nogle mænd der kan være godt tilfreds :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

før jeg tog til vietnam havde vi sex måske 1-2 gange på en måned. det er ALT for lidt for mig.

så jeg håber at når jeg kommer hjem at der kommer til at ske noget mere. og det er manden heldigvis enig i. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3-4 gange om ugen :loveshower Af og til 2 gange om dagen (i weekenderne f.eks. i badet). Min sexlyst var dog størst da jeg var gravid, hvor jeg helst skulle have sex hver dag :rolleyes Heldigvis var min mand med på den og det var da også det, som satte fødslen i gang begge gange!

Knus Susanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre ikke så tit som jeg egentlig gerne vil, og bestemt ikke så meget som manden har lyst til.

Mit "problem" er at der har været for mange påvirkningen udefra som har gjort jeg har været langt nede i kulkælderen og derfor ikke haft lyst. Selvom tingene er begyndt at blive bedre, tager det åbenbart noget tid før den kommer igen :( Udover det kan det og gøre ondt på mig når vi er sammen eller har været sammen og nogen gange fortsætter det lang tid efter, og det gør bare lysten mindre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det varierer i den grad.... Kan være alt lige fra 1 gang på 10 dage (i "dårlige" tider) til 3-4 gange på en uge... Det afhænger af maaaaaange ting.... Dog KRÆVER jeg regelmæssig sex!!! Og nu hvor jeg er reeet gravid, må man så finde alternative stillinger :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det mener jeg, jeg har altid haft en enorm sex appetit, og i weekender hvor min datter ikke er der kommer en 3 gang som regel også på tale, vi har som regel sex om morgenen (det kan hellere ikke altid lade sig gøre når vi har Anna), det er som regel et lille morgenput.

om aften har vi vel sex en 2-3 gange inden vi går i seng, ja også i de weekender hvor Anna ikke er her, så kan der godt snige sig noget ind i løbet af dagen

Say WHAAAT :lolhit

Hvor er det fedt!!! Kan slet ikke se, hvordan det kan fungere (rent logistisk :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D min mand ville simpelthen være grøn af misundelse hvis han læste det her :)

Ja jeg skal heller ikke have fortalt min mand noget om det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg skal heller ikke have fortalt min mand noget om det :P

Heller ikke min da... :)

Her bliver det kun til 1-2 gange om ugen. Jeg har simpelthen ikke lyst og har ikke rigtig haft det siden vi fik Hannah. Det frustrerende for manden min, men har vist lært at leve med det. Og så håber vi bare det vender igen på et tidspunkt.. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

herhjemme er det alt mellem 4-8 gange om ugen..:loveshower

begge helt tosset med at sexe.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmh, sådan gennemsnitligt er det vel 1 - 2 gange i ugen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mener du 1-2 gange om dagen?

---------------------------

Vi har nok i gennemsnit sex ca. 3-4 gange om ugen. Men sviger også meget i perioder.

Nogle gang kan der godt gå 14 dages tid, men så klager vi også begge over det:)

Ja sådan tror jeg også det er her :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha bliver helt dårlig, af at læse det her. Jeg er åbentbart helt udenfor rækkevide! Her kan der nemt gå 1 MÅNED eller 2 imellem. Når vi altså ikke lige har gang i PB.

Jeg har overhovedet ikke lyst til noget som helst, og gør det egentligt bare af pligt, hvilket ikke er særlig sjovt. Sådan har det været i mange år, og tja manden har vel efterhånden lært at leve med det.

Ville ønske det var anderledes, men det siger mig ikke rigtig noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt alt for lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha bliver helt dårlig, af at læse det her. Jeg er åbentbart helt udenfor rækkevide! Her kan der nemt gå 1 MÅNED eller 2 imellem. Når vi altså ikke lige har gang i PB.

Jeg har overhovedet ikke lyst til noget som helst, og gør det egentligt bare af pligt, hvilket ikke er særlig sjovt. Sådan har det været i mange år, og tja manden har vel efterhånden lært at leve med det.

Ville ønske det var anderledes, men det siger mig ikke rigtig noget.

Har det lige nøjagtig på samme måde som dig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi... Alt for lidt efter min mening :rolleyes ... Nok 2 gange om ugen. Men det skyldes også kun at manden er i Kbh 5 ud af ugens 7 dage for tiden og mit tykke legeme kan ikke holde til flere gange på en dag :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tja, før mission baby og nu en nybegyndt graviditet, var det nærmest en selvfølge at vi gjorde det hver anden dag, nu svinger det lidt mere, og nogle gange går der kun en dag imellem, hvor der andre gange kan gå 3 dage imellem, men så brokker manden sig også! haha.. så det bliver vel 3-5 gange om ugen..

men jeg tror altså også at det er de færreste mænd som gider flere gange om dagen! det gider min i hvert fald ikke! (mine vilde perioder)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For tiden er vores :hump blevet reduceret til ca. 1 gang om ugen = i weekenden når jeg har fri, men håber vi kan få lidt mere ud af det nu, hvor vi begge har ferie i 2 uger :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det lige nøjagtig på samme måde som dig...

Hvor dejligt at høre, jeg ikke er den eneste. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha bliver helt dårlig, af at læse det her. Jeg er åbentbart helt udenfor rækkevide! Her kan der nemt gå 1 MÅNED eller 2 imellem. Når vi altså ikke lige har gang i PB.

Jeg har overhovedet ikke lyst til noget som helst, og gør det egentligt bare af pligt, hvilket ikke er særlig sjovt. Sådan har det været i mange år, og tja manden har vel efterhånden lært at leve med det.

Ville ønske det var anderledes, men det siger mig ikke rigtig noget.

Du skal ikke få det dårligt, vi er jo alle forskellige :) Jeg har heller ikke den vilde lyst og heldigvis har min mand det fint med det.. Jeg gider overhoved ikke have sex flere gange om ugen eller bare én gang om ugen og det er slet ikke fordi jeg ikke er tiltrukket af min mand, jeg har bare ikke lysten.. .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde håbet på, at lysten blev lidt større igen efter fødslen, men det kan jeg desværre ikke prale af :blush Så må nok indrømme, at det kun er 1 - 2 gange om ugen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra CD 10 til CD 22 har vi en regel om mindst hver anden dag, sådan er det med PB :loveshower

ellers som vi lyster, det kan være alt fra 2-10 gange om ugen :seng

Der er lige gået 10 dage, pga operation (så sårerne skulle lige hele) og mensen, og det er alt for længe for os begge 2, jeg har nok mere sexlyst end kæresten for det meste, men han har også et meget hårdt arbejde, så er meget træt nogen dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde håbet på, at lysten blev lidt større igen efter fødslen, men det kan jeg desværre ikke prale af :blush Så må nok indrømme, at det kun er 1 - 2 gange om ugen...

"Kun" 1-2 gange om ugen? :rolleyes her bliver det ca. til 1 gang om måneden, men det er nok også mest fordi jeg er gravid.. før graviditeten var det nok nærmere 2-4 gange om måneden. Så jeg håber da at der kan komme lidt mere gang i den igen efter jeg har født.

Det er så slet ikke fordi jeg ikke har lyst - for det har jeg bestemt... får bare aldrig gjort noget ved det og taget mig sammen til at "forføre" ham :lolhit det ender som regel bare med at vi putter, krammer og kysser. Det er nu også dejligt nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NU: Hver aften gennem det sidste år :P

.- indimellem 2-3 gange samme aften

MEEEN jeg har også levet helt uden i 3 år, så dere r noget der skal indhentes

Men stadig nyforelskede så det rammer måske et mere naturligt leje senere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm her er det så gået endnu mere i stå siden sidst jeg postede i den her tråd... sidst vi havde sex var vist d. 17. nov :o :o :o

omg det er lang tid siden... bliver nok nød til at tage mig sammen til at gøre noget ved det. Har absolut lyst, men føler mig så doven og besværet med den store mave, at det aldrig rigtig bliver til noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er forskelligt..... men 3 gange om ugen vil jeg tro :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER