Guest

Allergi og graviditet

6 indlæg i dette emne

Jeg har som mange andre høfeber og er rimelig ramt lige i øjeblikket :( Jeg har nogen piller jeg godt må tage under graviditeten, men selvom jeg godt må det, er jeg ikke meget for at skulle tage dem hver dag mens jeg er gravid.

Hos mig sætter det sig primært i øjne og ved at næsen løber, men enkelte dage sætter det sig også i min hals og dermed mine luftveje. De dage bliver jeg nødt til at tage en pille.

Hvad gør/gjorde I andre med høfeber under jeres graviditet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været ved min læge for at få udskrevet piller og øjendråber som jeg med garanti kan tage uden problemer i løbet af graviditeten.

De dage hvor jeg har problemer med vejrtrækningen tager jeg et sug af min astmaspray - så kan jeg klare mig igennem dagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bed det i mig, men jeg havde heller ikke luftvejsproblemer.

Men gik rundt og var noget "nottet" den sommer.

Hvis du godt må tage de piller, så synes jeg du skal gøre det med god samvittighed, lægen ville ikke give dig dem, hvis der var risiko for, at de alligevel er skadelige.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været ved min læge for at få udskrevet piller og øjendråber som jeg med garanti kan tage uden problemer i løbet af graviditeten.

De dage hvor jeg har problemer med vejrtrækningen tager jeg et sug af min astmaspray - så kan jeg klare mig igennem dagen :)

Det kunne godt være jeg måske skulle prøve nogen øjendråber også. Det må jeg lige vende med lægen hvis det er :)

Jeg bed det i mig, men jeg havde heller ikke luftvejsproblemer.

Men gik rundt og var noget "nottet" den sommer.

Hvis du godt må tage de piller, så synes jeg du skal gøre det med god samvittighed, lægen ville ikke give dig dem, hvis der var risiko for, at de alligevel er skadelige.

:balloons

Det har du nok ret i :) og det er jo nok også bedst jeg tager dem, så jeg ikke går og har det alt for det skidt. Det er jo hellere ikke godt for den lille ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg pudsede næsen og tørrede øjnene :whistling Når det blev FOR slemt tog jeg en næsespray, som min læge havde anbefalet. Kan ikke huske, hvad den hed, men den kunne fås i håndkøb. Det var ok, men ikke fedt. Men alt for de små! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det jo ved at være noget tid siden, du oprettede denne tråd... Men jeg vil alligevel give et råd med på vejen :)

Jeg bruger et "næse horn" (kan købes på apoteket. til at skylde min næse med og det er fuldstændig harmløst, da man kun skylder med saltvand. Hvis man bruger sådan en kande, kan du skylde meget af det pollen ud, der gør at du er snottet. Hvis dine øjne kløer, kan du køber saltvandsdråber på apoteket, som jeg også synes hjælper rigtig meget

nosebuddy_4_image_200_w.jpg

Du kan læse mere her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER