MetteSP

Ved du allerede, hvad dit barn skal hedde?

19 indlæg i dette emne

Ønsker du at være gravid, hvad er så dine idéer til, hvad dit barn skal hedde? :stork

Hvilket navn regner i med at vælge? :kuller

Bring it on! :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu forsøger vi ikke at blive gravide, men hvis jeg fik en pige mere engang, tror jeg godt jeg kunne tænke mig en Karoline. Drengenavn ville jeg ikke vide hvad jeg skulle vælge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi har allerede en ide om, hvad vores koreatrold skal hedde, og som du kan se, så skal jeg ikke selv bære vores barn i maven men i stedet bærer jeg det i hjertet, da vi skal adoptere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvad høn skal hedde når vi engang bliver gravide... Men skriver pæne navne op når jeg kommer i tanke om nogen... Men vil slet ikke skrænke dem ind før der sker noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har begge snakket om Nicky til dreng og Nicki til pige men puha hvor er der mange navne der er super søde men skal jo oz passe til en jensen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har altid godt kunne lide navnet thomas,så hvis vi får en dreng, så det håber jeg at min kæreste går med til det... hvad angår pige, så har jeg ingen anelse om hvad hun skulle hedde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har os snakket navne de sidste 5 år. Og alle omkring os ved vi er lige glade med om deres børn hedder det som vi vil kalde vores.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har de sidste mange år ønsket mig en Jonathan, men min mand har nedlagt veto - så der er vi lidt på bar bund <_<

Til gengæld er vi ret enige om, at hvis vi får en datter skal hun hedde Anna :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid troet jeg skulle ha en pige, som skulle hedde Laura. Min mand kan dog ikke lide det navn så de to piger vi har hedder noget andet. Hvis jeg nogensinde får manden overtalt til en 3'er så skal en dreng hedde Nikolaj (det er vi begge enige om) og en pige måske Anne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ønsker du at være gravid, hvad er så dine idéer til, hvad dit barn skal hedde? :stork

Hvilket navn regner i med at vælge? :kuller

Bring it on! :bunny

hvis vi får en pige skal hun hedde emilia og hvis det bliver en dreng skal han eliot...

og hvis der nu skulle komme mere af samme køn er vi lidt på skideren for vi kan nemlig ikke rigtig blive enige om andre navne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis vi får en dreng skal han hedde Sigurd (tror jeg), og en pige ville nok blive en Esther, Emma, Lili,. Jeg er også vild med Vera, men det er manden ikke:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, ikke sådan her. Men jeg insisterer på 2 navne mens manden er til 1 navn. Suk. Den tid den sorg ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh jeg har længe vidst hvad mine børn skulle hedde... og nu er vi nået dertil, hvor vi snakker meget om at begynde på at få børn.

Regner med at smide p-pillerne foråret 12, da jeg lige skal have overstået min udd som sosu-hjælper..:)

Men bliver det en pige, skal hun hedde Silje Alberte og bliver det en dreng skal han hedde Laurids Valdemar.. :biglove

/Christina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu har jeg en jonathan... skal jeg have flere skal pigen hedde puk eller julianne også skal hun hedde margrethe til mellemnavn efter hendes oldemødre. får jeg en dreng skal han hedde sofus anton

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har forskellige navne på tapetet, hvis vi skulle få flere:

Pigenavne:

Puk

Pusle

Holly

Drengenavne:

Arnold

Hektor

Noor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi snakker navne, men intet er fastlagt...

Af drengenavne kan vi blive enige om:

Phillip

Oskar

Samson

Af pigenavne kan vi blive enige om:

Kristine

Og måske Edith eller Evelyn

Ja vi har allerede en ide om, hvad vores koreatrold skal hedde, og som du kan se, så skal jeg ikke selv bære vores barn i maven men i stedet bærer jeg det i hjertet, da vi skal adoptere...

Er det en hemmelighed hvad navnet er, eller må man være nysgerrig? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi forsøger ikke lige pt, men jeg har e klart drenge og pige favoritnavn klar til når vi engang skal have den næste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ved også hvad vores første datter skal hedde. Hun skal hedde Luna...

Min mands mor hed Mona, men det navn har jeg aldrig været rigtig glad for. Hun gik rigtig meget op i astrologi og månen er faderens tegn (eller noget i den retning...) Så derfor skal hun hedde Luna. Hvis vi får en datter mere, skal hun hedde Sisken. Det var min mors kælenavn, da hun var barn. Hvis vi får en søn, skal han hedde noget med S... Min onkel hed Søren og min bedstefar hedder Sven. Vores efternavn er Baxxxx, så der har altid været en SB i familien. Og det skal der blive ved med at være :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en masse forskellige navne, men tror ikke vi beslutter os før end, at vi står med vores baby...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER