Kit Kat

Spontan abort

10 indlæg i dette emne

Hej Alle sammen,

Er ny herinde og den 3 april i år var jeg så lykkelig over at teste positiv på en hjemme-test.

Desværre holdt lykken meget kort og 9 dage senere sagde lægen kort og kontant jeg havde aborteret...

Nu er jeg bare så nervøs for næste gang og nervøs for hvornår næste gang bliver.

Så er der nogen derude der har stået eller står i sammen situation så skriv endelig.

Knus Kit kat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej og velkommen til :balloons

jeg havde selv en MA i starten af december der endte ud i en udskrabning da jeg var 10+2 vi glæder os meget til at jeg bliver gravid igen, men især jeg frygter at det skulle gå galt igen og det er ganske naturligt... Håber snart I bliver gravide igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde Kat

Dejligt at se dig herinde :kram2

Jeg kan sagtens forstå du er nervøs for om det går galt næste gang, men risikoen for det er ikke ret stor når du er sund og rask :)

Jeg har jo sagt at du snart bliver gravid med en termin midt i februar ;)

Rigtig meget velkommen herinde søde. Håber du bliver lige så glad for at være her som jeg er. Folk herinde er de skønneste! :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede selv positiv i uge 7, og blev så akut scannet grundet hårde smerter og lette blødninger hvor det så viste sig at fostersækken var tom. Så den graviditet endte i en SA..

Kan godt forstå din nervøsitet omkring om det sker igen, sidder selv med det samme.. Men der er kun én vej at gå og det er frem.. Man finder ikke ud af det ved ikke at prøve så det er det eneste der er at gøre :loveshower

Min mand og jeg er dog enige om at eftersom vi var en del af de 20% her første gang er vi nok en del af de 80% hvor graviditeten fuldføres anden gang :)

Så op på hesten igen, og bedre held næste gang! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det er altid hårdt at høre om den slags, men var nu også selv ude for det.

Jeg ved godt, at næsten alle 1. graviditeter forsvinder uden kvinden lægger mærke til det. Men jeg nåede uge 5, og var SÅ tæt på at teste og råbe ud til alle. Jeg havde samtlige symptomer og var trods træthed vildt lykkelig.

Selvom jeg lige var blevet fyret, var jeg ikke til at skyde igennm. Skid hul i arbejde, det hele skulle nok gå.

Da jeg vælger at skrive ud på nettet til et par piger, går der 10 minutter - og så starter smerterne. Nuij det var ubehageligt...

- men når det nu gik "galt", så skete det på det rigtige tidspunkt. Jeg fik et job et par dage senere, og nu håber vi bare der snart sker noget igen :)

Så op med hovederne til alle pigerne derude der har prøvet det. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har begge gange jeg er blevet mor, mistet måneden før.. Så jeg vil bare sig klå på :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da en dejlig melding :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positivt kort efter 2. barn, 3½ måned efter fødslen, det var absolut ikke planlagt, inden vi havde nået at synke oplevelsen, udviklede det sig til en SA.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positiv her d. 10/4 - meget overraskende.. Desværre begyndte jeg at bløde d. 15/4 og blodprøver taget henholdvis fredag og søndag ku vise, at jeg var i gang med at abortere... Hvilket smerterne og blødningerne jo også bekræftede mig i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker alle jer der har svaret og forsat skriver...

Jeg krydser fingre for vi også er blandt de 80 % som der går godt for næste gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER