AnonymWannaBeMor

hvad ændrer sig, når man stopper på p-pillerne?

11 indlæg i dette emne

Jeg er helt ny i dette forum, og er allerede i fuld gang med at læse mig igennem alle de spændende emner, men jeg har ikke lige kunnet finde en tråd om dette...

Hvilke ændringer har i mærket på jeres krop, efter i er stoppet med p-piller? Jeg overvejer et p-pille stop kort før en længere rejse i Juni, og ville da lige høre, om man oplever mange gener lige efter stoppet?

På forhånd tak for svar:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til :balloons

Jeg har ikke oplevet nogle gener, andet den din menstruation kan være lidt uforudsigelig... Jeg synes jeg bløder mere men til gengæld varer min menstruation en dag mindre, efter at jeg er stoppet på p-piller....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik meget uren hud i ansigtet da jeg stoppede med p-pillerne..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også meget uren hud, og min mens er en by i rusland i øjeblikker <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ikke du havde nogen gener før du begyndte på piller, så tror jeg heller ikke du har det når du smider dem igen. Eneste ulempe er, at din menstruation kan være lidt utilregnelig de første par måneder indtil kroppen finder sin naturlige cyklus.

Jeg havde ingen umiddelbare gener af at smide mine piller efter 11 år. Sidenhen er jeg begyndt at døje lidt med uren hud og hårvækst, men det er udelukkende fordi jeg har PCO <_<

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået lidt uren hud. Men min mens kom med det samme ret punktligt. Desuden har jeg tabt mig et par kg efter jeg er stoppet... Så nu skal der spises ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik rimelig uren hud, men ellers havde jeg slet ikke nogen gener af det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mere uren hud nu, end jeg havde som teenager - og jeg må indrømme at jeg synes det er rigtigt træls!

Ellers så savner jeg muligheden til at styre min mens. Jeg er f.eks. sikker på den kommer lige når jeg skal på ferie osv. fremover - mens der har jeg normalt kunne skyde den lidt.

Og så er jeg meget mere træt end på p-piller. Energi er virkelig noget jeg mangler!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uren hud <_< Hvilket jeg aldrig har haft før, ikke en gang som teenager.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også her dukkede der uren hud op.. Og min mens er kraftigere, men ellers har jeg ikke haft nogen gener..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde, og så tror jeg også at mærket af p-piller har en faktor..

Jeg oplevede hårdere mens smerter, men ellers intet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER