Nitzen1987

Barnedåbs billeder

32 indlæg i dette emne

Jamen jamen jamen Susanne!!!!! Hvor er den kjole bare fantastisk!!!! :wub Ååååh jeg blir helt misundelig nu! :P selvom Lise også skal døbes i en kjole der er gået i arv i familien er den slet ikke ligeså flot!

Årh, taaaak! Jeg synes også den er helt vildt flot! Den er også temmelig sart og jeg var vildt bange for, at enten jeg eller Anna skulle komme til at ødelægge den :o Det gjorde vi heldigvis ikke ;)

Jeg har også fået den min søster og jeg er døbt i - den er vildt flot, men hæklet og meget anderledes. Og så har den jo ikke den samme imponerende historie og tror det betød noget for Søren forældre, at det var den vi brugte, så der var ingen tvivl. Jeg valgte dog i sidste øjeblik, at bruge mit eget bånd, men ville virkelig ønske jeg havde fået strøget det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Billed af vores nu store pige.

Kjolen er gået i arv, og er 118 år gammel Det er noget i retning af en tip tip oldemor til min mand der har lavet den i sin tid. Da vores pige blev døbt var hun det 14 barn, og Nåar Josephine skal døbes her

den 1 Juli vil hun være det 16 barn der bliver døbt i den.

post-3634-079048800 1339886923_thumb.jpg

post-3634-046618400 1339886936_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også en super smuk kjole :loveshower og hvor er det nogle fornemme historier der hører til dem! De har godt nok nogle år på bagen. Tror "kun" vores dåbskjole er omkring 60 år gammel. Lise's oldemor lavede den til sine egne børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også en super smuk kjole :loveshower og hvor er det nogle fornemme historier der hører til dem! De har godt nok nogle år på bagen. Tror "kun" vores dåbskjole er omkring 60 år gammel. Lise's oldemor lavede den til sine egne børn.

"Vores" er kun 22 år gammel :) Min kæreste og hans lillebror er de eneste der er døbt i den... Men eftersom den i min familie er gået tabt (Forstår simpelthen ikke hvordan man MISTER en dåbskjole der er 100+ år gammel!!! :klap ) og jeg faktisk slet ikke er døbt i den, men i min morster's mand's families dåbskjole (Jeg er tvilling, så der skulle jo bruges to kjoler!) så er min kærestes dåbskjole den eneste løsning :) Så må vi jo skabe lidt tradition :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nogle fantastiske kjoler! :kuller Ja, vores dåbskjole er jo helt ny, men så kan man da drømme om at nogle efterkommere vil blive døbt i den om 25-50-75 eller måske endda 100 år :biglove

Der er ingen, der rigtig kan huske, hvad hverken min mand eller jeg præcis blev døbt i, eller hvor det er nu :rolleyes <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er Maja :biglove i min familie-dåbskjole - min mor syede hendes brudekjole om til dåbskjole, da min søster skulle døbes for 40 år siden :)

MajasD_b091.jpg

MajasD_b063.jpg

MajasD_b111.jpg

Maja blev døbt, da hun var 8 uger og 3 dage gammel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER