Tina80

Alternativ til primcillin

11 indlæg i dette emne

Sofie har haft høj feber (40) i 5 dage nu. Og hos lægen viste blod prøven at hun havde lunge betændelse. Så vi fik en recept på premcillin som smager og dufter af karamel og vanilje. Men uanset om Sofie får det rent eller i mælk eller kakao mælk så kaster hun det hele op og mere til! Det er dælme synd for og så bliver hun jo heller ikke rask af det. Så hjælp kan man få noget andet i stedet???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores plejer at smage af jordbær... men hvad med at give hende 1 ml ad gangen.. vente en time og give 1 mere indtil nu når de 5 ml.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad hedder den der smager af jordbær?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den hedder Imacillin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay tak. Og det kan ungerne godt lide rå?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har "kun" Nadja og hun er 17 mdr og har altid sluppet det i sig.. hun får det bare i en sprøjte... hun elsker den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isabella får noget der hedder Escomyosin. Hun vil gerne spise det direkte fra sprøjten. Det smager vist af kirsebær.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik noget imacellin i stedet? Og selvom hun prodesterede kraftig i starten da den ligner den alm. Så fik jeg hende overtalt til sidst at slikke en dråbe fra sprøjten af gangen. Og til sidst sad hun faktisk selv med sprøjten og jeg kunne sprøjte det langsomt ind. Og hun blev bare så stolt bagefter at hun selv havde spist det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh det var dejligt at høre.. den smager også bare godt til børn.. nadja er blevet så vild med den at vi (jeg) engang puttede youghurt i den for at få hende til at spise lidt.. hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores plejer at smage af jordbær... men hvad med at give hende 1 ml ad gangen.. vente en time og give 1 mere indtil nu når de 5 ml.

Det kan man ikke, for at det skal virke optimalt skal det gives med de ml der er doseret 2-3 x i døgnet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan man ikke, for at det skal virke optimalt skal det gives med de ml der er doseret 2-3 x i døgnet

Nårh for pokker da, de synes jeg da ellers jeg har hørt nogle gør.. vi har ikke selv gjort det da Nadja altid glædelig indtager sit så det var bare et gæt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER