Guest LilleMig

Synes simpelthen det er deprimerende :O/

4 indlæg i dette emne

At min lillepige snart bliver 9 mdr, jeg kan simpelthen ikke forholde mig til at tiden er gået så hurtigt, jeg har sku da lige født hende :(

Jeg har svært ved at indstille mig på at jeg ikke skal have flere børn, jeg ved jo godt at vi ikke har plads til flere end de 3 vi har, at min mand bliver 40 i år og blah blah blah, men hold op hvor er det hårdt at få mig selv til at forstå at det er slut, alle de tøser jeg gik i folkeskole med begynder at bliver gravid nu, faktisk er der 3 der er gravide, med termin til sommer, og så er der lige hurtige mig, som har fået de børn jeg skal ha :(

Jeg er ikke misundelig over at andre skal have børn, men jeg er misundelig over at det ikke er mig som igen skal have stor mave, fødsel, baby mm - fatter ikke hvorfor jeg har det sådan her, for før jeg fødte Jessie var jeg helt afklaret med at jeg ikke skulle have flere børn, og de første dage efter hendes hæslige fødsel var jeg HELT sikker, men nu og faktisk det sidste 1/2 år har været hæsligt, tænker fandeme snart ikke på andet, og det gør mig virkelig i dårligt humør :(

Det gør det selvfølgelig heller ikke nemmere at indstille sig på, når man har fået jordens nemmeste og gladeste tøs, og at begge drenge elsker hende helt vildt, der er da ikke noget mere fantastisk end at se de 2 knægte gå og pusle om deres søster, og alle Andy's kommentarer med " mor skal vi ikke ha en baby mere" " far bygger bare et værelse mere" og at han har fortalt dem i BH at jeg var gravid og han glædede sig helt vildt til at der kom en baby ud af min mave, det gør det virkelig ikke nemmere :blush

Håber virkelig det her bare er en fase, for ellers bliver jeg sku en hæslig kone at leve sammen med :(

Skulle bare lige ud med det - TAK :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kender det godt :(

Jeg bliver aldrig færdig med babyer - der er altså et eller andet ved det første års tid som er helt specielt.

Nu er jeg 'heldigvis' blevet steriliseret og så kan jeg bruge det som 'undskyldning' for ikke at skulle have flere børn.

Har ingen ide om skruk-heden nogen sinde går over, men så må vi jo glæde os til børnebørnene i stedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså... Jeg synes jo ikke, at en mand på 40 er særlig gammel, og hvis sønnike mener, far kan lave et værelse mere, og I begge to gerne vil og har økonomi til det, var det måske ikke helt umuligt med en sidste gang? Jeg har det selv sådan, og tror det vil blive nemmere med næste graviditet, hvis man ved, at nu er det sidste gang.

Jeg vil virkelig også gerne det hele, men ved ikke helt med økonomien og manden siger nej! Så længe manden siger ja, har jeg det lidt sådan, at så finder man også ud af resten :loveshower.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER