Solvej99

Hvor tidligt kan man holde barnedåb?

32 indlæg i dette emne

vores præst ville ikke aftale dato før vores datter var blevet født, så det gjorde det svært for os at arrangere det tidligt fordi vi ikke havde en fast dato..

selvom der kun var 3½ uge til jeg havde termin... og et par dage efter måtte hun ud ved kejsersnit..

den første måned kunne jeg ikke overskue at få ordnet noget omkring barnedåben, hvilket også er derfor invitationerne ikke er kommet ud endnu selvom hun skal døbes d. 17/7...

det irriterer mig lidt, da jeg altid plejer at være i god tid..

men det hele faldt bare sammen fordi vi var indlagt de første 14 dage og jeg lige skulle komme mig helt da vi så kom hjem..

så du skal nok lige have en snak med præsten så i ikke ender med det samme problem som vi havde, for det gør det svært at nå at få inviteret folk osv fordi du ikke har en fast dato..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bleev født den 17. april og den 25. maj blev jeg døbt. Og i følge mine forældre gik det rigtig godt. Så jeg ville også sige god for det! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isaac blev døbt den 23. november og er født den 6. oktober

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine unger er begge døbt da de var 4 uger

det gik super, de sov fra det meste :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så længe jeg havde uddelegeret al arbejdet villejeg godt kunne have gjort det. Men det kommer jo an på mor/far, fødslen og baby. Og en masse andre ting. Men hvis du kan få en masse hjælp (og eventuelt holde det "ude") er det i mine øjne ikke et problem :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu kan jeg selv tilføje, at vi holdt barnedåb da Theo var 6 uger gammel og det gik bare super godt :loveshower

Han sov 2 timer, mens vi spiste og vågnede så op til kaffe og kage, hvor de nysgerrige kunne få lov til at holde ham. Det havde han intet problem med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER