amberg

Så skal vi fortælle det til bedsteforædrene

5 indlæg i dette emne

Så blev vi enige om at det er på tide at dele den glædelige nyhed med de kommende bedsteforældre.

Jeg kan ikke knappe mine almindelige bukser længere og maven er begyndt at bule ud, så jeg kan ikke rigtigt skjule det længere.

Så i aften kommer gemalens mor og hendes mand til aftensmad og så fortæller vi det til dem. Imorgen står den så på kaffe og kage hos mine forældre, hvor vi fortæller dem det.

Vi venter dog lige lidt endnu med at fortælle vores søskende og resten af familien noget. Vi ser dem alligevel ikke særlig tit, og der er jo stadig en risiko for at der går noget galt.

Og det har godt nok været svært ikke at sige noget!!!! Min arbejdsplads fik det at vide allerede dagen efter jeg tog en positiv test og har fulgt med i alle mine dage med morgenkvalme :puke

Hvad med jer andre? Har I fortalt det til hele verden endnu??

Anne-Marie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi fortalte det familie og venner via facebook for ca en uge siden.. Det meste af familien på begge sider har været glade for nyheden men min svigermor og min mands farmor har lydt som om det er et nyligt dødsfald de blev informeret om <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med det... det er altid en skøn ting og få lov til og dele sin glæde med de kommende bedsteforældre....:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min chef fik det at vide i denne uge - hun blev rigtig glad på vores vegne... hun synes det var fantastiske nyheder, og hun viste det ville komme på et tidspunkt :)

Begge vores hold forældre, og resten af vores nærmeste familie skal have det at vide i Påskeferien. Jeg glæder mig helt vildt til at vi skal hjem og overbringe nyheden :) De bliver bare så glade....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fortalt vorres familie og de nærmeste venner det. Vi venter med at offentliggøre noget på facebook til jeg er ca tre måneder henne. Jeg har også fortalt min afdelingsleder den gode nyhed (jeg er kun ansat som vikar) Han blev meget glad på vores vegne. Han har enda sagt at de er så glade for at have mig, at de vil vente på mig og ansætte mig som pædagog når min barsel er slut :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER