TroldeMor

TroldeMor's Marlon

180 indlæg i dette emne

Ihhh, hvor er han dog en køn lille dreng, mine æggestokke hopper og danser helt :loveshower

Og jeg tænkte præcis det samme som MissingLink: Jeg troede faktisk også at navlen så lidt mærkelig ud når børnene ikke var ældre, men hans ser helt fin ud :) Og hvad sker der for hvor frisk du ser ud efter fødslen? Det er godt nok godt klaret!!! :respekt

Og jeg er vild med det tågede billede. Det er sådan lidt som om man får lov at kigge ind i en virkelig dejlig drøm. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først og fremmest - hvor er du dog sej!!!

For det andet, hvor er det dog en smuk smuk søn i har fået jer :loveshower :loveshower :loveshower Dejligt at følge med i de første dage!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For pokker hvor er han kær... :loveshower :loveshower Hvor er I bare søde at se på alle sammen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh hvor er han altså bare lækker jeres lille troldeunge Marlon rockbaby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op hvor er han dog en laekker baby!!

Syns ellers ofte nyfoedte er .... mindre koenne ^_^ men han er virkelig dejlig jeres lille rockbaby :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

*løber rundt om mig selv og jubler* :loveshower :loveshower

Han er simpelthen bare SÅ fantastisk!!

På det anden-sidste billede. hvor han har armene i vejret ser det ud til han allerede er klar til motorcyklen :P

iihh, hvor er han altså bare så hamrende dejlig, og hvor er i bare heldige!

skønne forældre også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh, hvor er han dog en køn lille dreng, mine æggestokke hopper og danser helt :loveshower

Og jeg tænkte præcis det samme som MissingLink: Jeg troede faktisk også at navlen så lidt mærkelig ud når børnene ikke var ældre, men hans ser helt fin ud :) Og hvad sker der for hvor frisk du ser ud efter fødslen? Det er godt nok godt klaret!!! :respekt

Og jeg er vild med det tågede billede. Det er sådan lidt som om man får lov at kigge ind i en virkelig dejlig drøm. :kuller

Altså - nu er jeg jo på ingen måde babyekspert - men jeg mener at baby først må få sit første bad, når navlestrengs-stumpen er faldet af => har fået en fin navle.

Så navlen har nok set mærkelig ud de første 3-5 dage og det først er derefter han får sit første bad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik lige læst ang. din "veninde" :klap Hvad sker der lige der :gal Utroligt at man kan forsvarre sådan en opførelse overfor sig selv! Trist at hun ikke kan se, hvad hun går glip af ;) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nååårhhhh hvor er han lækker!! :) Kæmpe stort tillykke endnu endnu en gang! :D

Tænk sig at når man har været så gode veninder at man har ville dele så stor en oplevelse med hende, at hun så har så lidt tillid til en bagefter!

Jeg tror det er godt du er af med hende!

Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastiske billeder.

Super sød dreng. Hvor ser I bare glade ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså - nu er jeg jo på ingen måde babyekspert - men jeg mener at baby først må få sit første bad, når navlestrengs-stumpen er faldet af => har fået en fin navle.

Så navlen har nok set mærkelig ud de første 3-5 dage og det først er derefter han får sit første bad?

Jeg kender ikke reglerne på det område, men jeg kan huske Mille fik sit aller første bad på sygehuset, dagen efter fødslen.. Og der var hendes navle ikke vitterligt køn :rolleyes :rolleyes da hun kom i bad opdagede sygeplejersken nemlig hun havde gulsot, så kan huske det var dagen efter fødslen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøøj hvor er han bare kær :loveshower

sikke nogle stolte forældre... det er bare lykken, hva :)

Nu kan jeg jo så se hvorfor han blir kaldt rock baby ;)

Ang. det med badet, så tror jeg babyer godt komme i bad selvom navle stumpen stadig er der.

Chloe var ihvertfald i bad 3 dage efter fødslen - på sygehuset.

og vi havde selv Jamie i bad herhjemme efter 3 dage. - hvilket jeg også fortalte SP om, da vi snakkede om hvor

god søster er til at hjælpe og det sagde hun ikke noget til.

Nu hvor navlestumpen så er faldet af, vil jeg lige vente med at bade ham til det er helet fuldstændig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total lækker lamseben :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej Christina, hvor er det dog nogle dejlige billeder, og hold da op hvor er jeres lille troldedreng bare lækker, man sidder jo og bliver helt misundelig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne billeder! I ser simpelthen så lykkelige ud! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej nogle gode billeder! :D Vil stemme i koret at hans navle er super flot så kort tid efter! :D

Tusind gange tillykke med ham :) Han er en rigtig flot dreng. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i altså bare dejlige allesammen :loveshower :loveshower :loveshower

TUSIND tak for alle de søde og flotte ord..... Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige altså :blush :wub

Vi er MINDST ligeså lykkelige som det ser ud til på billederne, og åhh hvor vi nyder at være forældre :loveshower Lille Marlon er stadig lige så nem, og vi hører ham stort set ikke græde.... Han er en meget veltilfreds lille baby, og vi nyder at han efterhånden har flere vågne perioder, hvor vi kan pludre og lege med ham :wub

Man kan vist roligt sige at vi har fået en drømmestart på forældrelivet, og vi kunne ikke ønske os mere :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

....kan da lige opdatere lidt med nogle nye billeder også ;)

ub4dk.jpg

fb5ja.jpg

dKsS5.jpg

64zeE.jpg

FO1AU.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlige billeder af en dejlig dreng!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han dog dejlig:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh hvor er han skøn :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nåååhhhh hvor er han altså bare lækker. Og er vild med de stjerner, som han har på tøjet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er altså tæskelækker :loveshower :loveshower

Rigtig rigtig god påske :smilie_oster02: :easter1:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare en lækker lille dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER