AgnetheV

Slynger, Mei Tei, Vikler

5 indlæg i dette emne

Jeg har siden Elias var godt 3 uger gammel gerne ville have en slynge eller en vikle til ham, men jeg synes de er ufatteligt dyre og tænkte at jeg ALDRIG ville få taget mig sammen til at få en syet selv.

Da vi så var i Ønskebørn sidste weekend, skulle jeg lige kigge på en, for jeg havde egentlig besluttet mig for at jeg ville altså sy den nu og så købte min mand den altså til mig i stedet :loveshower

Koala viklen hedder den og hvor ville jeg dog gerne have haft fingrene i den allerede da Elias var helt lille.

15c2fo.jpg

Nu har jeg den og jeg ELSKER den virkelig og det samme gør Elias. Han falder SÅ hurtig til ro i den. Den eneste ulempe er, at jeg endnu får lidt ondt i ryggen af at gå med den, for har ikke helt trænet ryggen op til den slags vægt, men synes det bliver bedre jo mere jeg bruger den og så har jeg hænderne fri til at lave noget, når han ikke vil ligge selv og det er jo fantastisk!

Er der andre af jer, som har og bruger slynger m.v.? hvordan ser jeres ud og hvordan er jeres oplevelse af den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Agnethe, ja undskyld jeg pludselig er herinde. Men kan du huske, da jeg var oppe ved dig i sin tid med Lena? For Lena havde sådan en smart ting på, som hun bar´ sin datter i på maven, hvad ver det for en sele/slynge ting, kan du huske den???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Agnethe, ja undskyld jeg pludselig er herinde. Men kan du huske, da jeg var oppe ved dig i sin tid med Lena? For Lena havde sådan en smart ting på, som hun bar´ sin datter i på maven, hvad ver det for en sele/slynge ting, kan du huske den???

Ja, jeg husker den godt, jeg tror det var hvad man kalder for en dobbelt lommeslynge med 2 separate strækringe hun havde på. Den var også rigtig fin og endda hjemmelavet tror jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg husker den godt, jeg tror det var hvad man kalder for en dobbelt lommeslynge med 2 separate strækringe hun havde på. Den var også rigtig fin og endda hjemmelavet tror jeg :)

tak for svaret, for den var jeg ret vild med. Overvejer at anskaffe sådan en, hvis vi får et barn, som er under 1 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu hører jeg ikke til herinde, men faldt over overskriften. :)

Jeg blev overtalt til at købe en strækvikle, og Victor var vel omkring 1 måned gammel da jeg fik den hjem. -og det var nok det bedste køb jeg overhovedet har gjort mig. :loveshower

Her er et billede en af de første gange han var i den:

35245_404888329598_633299598_4546457_1175811_n.jpg

Der var jeg ikke helt så god til at få benene placeret rigtig, så de stikker lidt ud.

Min vikle er af bambus fibre, så den blev ikke nær så varm som en almindelig vikle. -hvilket var godt, da det jo var en meget varm sommer sidste år.

Victor faldt altid til ro indenfor minutter efter han var kommet i den. :) Nu er han desværre for tung, så den er pakket væk igen. Jeg har købt en mei tei, men den er han ikke så glad for at være i, desværre. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER