Tumlepigen

1 terminsgruppe foran os :-)

6 indlæg i dette emne

Tænk at om 2 måneder, så er det vores terminsgruppe, der ligger i front... :o og :glad

Jeg glæder mig mega-meget, samtidig med at jeg også synes, at det er meget surrealistisk. Nu er jeg ved at have vænnet mig til at være gravid og nyder det og så er det slut...

Jeg håber, at alt går vel ved jer alle og fortsætter sådan til småpigerne og smådrengene melder deres ankomst.

Mange hilsner én, vis ticker siger 60 dage tilbage til termin i dag

God weekend :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

He he - jeg har faktisk overvejet at skrive et lignende indlæg! I starten var Juni altså den nederste termingruppe - nu er vi rykket op på øverste linie! Synes også det er lidt vildt!

Men kan nu også godt begynde at mærke jeg er gravid! Men ikke noget ubehageligt heldigvis - bare at jeg nu skal bruge begge arme for at komme ud af sengen osv.

Synes faktisk tiden er gået rigtig hurtig fra uge 25 til uge 30 - havde troet de ville føles som evigheder, men næh nej VUPTI så var jeg en uge længere henne! Dejligt - håber det bliver ved med at være sådan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er godt nok vildt som tiden går! Men, den anden dag, da jeg holdt min venindes baby i armene, følte jeg at tiden kun kan gå for langsomt. Nååh, der var nogle hormoner der væltede rundt i min krop :glad

Jeg synes også jeg har det rigtig godt, meen, kan nu godt mærke det hele bliver lidt mere besværligt. Glæder mig til at gå på barsel, så jeg bare kan lægge mig og få strakt maven ud, når jeg har brug for det. Tre uger endnu, weeee

God weekend til jer :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænkte lige på det samme da jeg skulle åbne vores terminsgruppe..he he.. :loveshower

Synes også pludselig tiden er fløjet afsted. Jeg er så heldig at kunne gå på barsel 8 uger før termin, så jeg er lige gået på barsel. Og det er bare SKØNT :yay Men hold da op alle de ideer jeg har fået til alt det jeg liige skal nå inden fødsel ;) Nu må vi se hvor meget af det jeg når..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænkte lige på det samme da jeg skulle åbne vores terminsgruppe..he he.. :loveshower

Synes også pludselig tiden er fløjet afsted. Jeg er så heldig at kunne gå på barsel 8 uger før termin, så jeg er lige gået på barsel. Og det er bare SKØNT :yay Men hold da op alle de ideer jeg har fået til alt det jeg liige skal nå inden fødsel ;) Nu må vi se hvor meget af det jeg når..

:D Det lyder præcis som mig! Jeg håber virkelig ikke, at hun kommer (for meget) før tid, for jeg har liiige nogle ting, jeg gerne vil nå...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænkte lige på det samme da jeg skulle åbne vores terminsgruppe..he he.. :loveshower

Synes også pludselig tiden er fløjet afsted. Jeg er så heldig at kunne gå på barsel 8 uger før termin, så jeg er lige gået på barsel. Og det er bare SKØNT :yay Men hold da op alle de ideer jeg har fået til alt det jeg liige skal nå inden fødsel ;) Nu må vi se hvor meget af det jeg når..

:D Det lyder præcis som mig! Jeg håber virkelig ikke, at hun kommer (for meget) før tid, for jeg har liiige nogle ting, jeg gerne vil nå...

Jeg er helt enig med jer begge, men har det også lidt ambivalent. Der er en masse ting jeg gerne lige vil nå og de første to dage (havde første barselsdag i går) går vist med at samle op på arbejde.

Omvendt glæææææder jeg mig bare sådan til at møde den lille :loveshower Kan slet ikke vente. Vi må jo bare håbe at jeg er super aktiv, får lavet alle de ting jeg gerne vil nå og så går de næste 5 uger lynhurtigt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER