Morhovgård

Tur til lægen...

10 indlæg i dette emne

Så drager jeg om kort tid ned til lægen, til det første tjek,det bliver spændende...:-) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så drager jeg om kort tid ned til lægen, til det første tjek,det bliver spændende...:-) :D

God tur! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt gik fint, det var kun blodprøve, vejning og osv. Men med termin d. 11-11-11... Humor... Det synes manden altså også var lidt sjovt... Men ser nu alligevel frem til skanningen hvor de kan se den helt rette dato.... :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt gik fint, det var kun blodprøve, vejning og osv. Men med termin d. 11-11-11... Humor... Det synes manden altså også var lidt sjovt... Men ser nu alligevel frem til skanningen hvor de kan se den helt rette dato.... :P

Skæg! :D Så er det jo også nemt at huske hvis den kommer der ;)

Samme her, glæder mig også rigtig meget til min scanning. Især fordi der er meget tvivl omkring min termin..!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at det gik godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også vandrejournal i hus her! Så bliver det så virkeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik også min vandrejournal med hjem i fredags - dejlig fornemmelse :) Og mine test var fine osv...

Nu venter jeg kun på det bliver d. 18 så vi skal til vores "ekstra" scanning vi har bestilt.... glæder mig så meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor hurtigt fik i svar tilbage på jeres tests?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blodprocent med det samme. Hos min læge får man ikke svar på resten, med mindre der er noget galt - det er en screeningspakke der tilbydes alle gravide hvor der testes for leverbetændelse, syfilis, hiv, blodtype mm. Da der så sjældent er fund, får jeg kun besked hvis der er noget galt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blodprocent med det samme. Hos min læge får man ikke svar på resten, med mindre der er noget galt - det er en screeningspakke der tilbydes alle gravide hvor der testes for leverbetændelse, syfilis, hiv, blodtype mm. Da der så sjældent er fund, får jeg kun besked hvis der er noget galt.

Ja ok.. Fik intet at vide mht. nogle af de prøver jeg har afgivet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER