Pernut

Jer der venter nr 3 eller har 3 børn(eller mere)

16 indlæg i dette emne

Hvad gør I med bil?

Vi har en Kia Cee´d, og der kan ikke være 3 autostole bagi. Eller det kan der måske nok, men ikke vores stole, og ikke med isofix. Vi købte den fra ny for 2 år siden, så det er lidt surt at skulle af med den allerede, men det er der bare ikke noget at gøre ved.

Vi har kigget på rigtig mange forskellige, og TROR vi nu har bestemt os for en Peugot Partner/Citroën Berlingo - den næstnyeste model. På den måde får vi penge i hånden (men taber stadig mange på at sælge vores nye bil), og det er en af de få, vi kan have 3 stole bagi. Selvfølgelig er der flere, men så er vi oppe i at skulle af med noget flere penge, og når vi alligevel skal have en bil, vi ikke synes er superlækker, vil vi hellere spare lidt nu, og gemme dem, til vi ikke skal have barnevogn med mere, og der ikke sidder 3 i stol.

Men inden vi beslutter os helt, vil jeg lige høre jer, hvad I gør/har?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har en Berlingo (godt nok den nyeste - 7 personers) og jeg ELSKER ELSKER ELSKER den. Det kan godt være det ikke er den flotteste bil, men den er bare så praktisk, rummelig og dejlig at køre i.

Vi købte den i august og jeg har ikke fortrudt ét eneste sekund.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Reanult senic, Andy sidder foran, og jeg sidder på bagsædet mellem Cody og Jessie ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Citroen C8 og der er rigtig god plads til autostole, klapvogne, kufferter osv. Jeg ved ikke helt hvad vi skal have, når vi flytter tilbage til DK, men måske noget i stil med en Ford S-Max eller lign. Men de er ret dyre, så skal lige have set os godt for inden og måske have en med hernede fra...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en opel zafira - hvor bagagerummet inddrages til sæder, men der kan snildt være 3 autostole alene på bagsædet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min bonus-bror med 4 børn har haft en C8'er og har nu en Mitsubishi Outlander.

Jeg har selv kørt Ford Galaxy på mit arbejde. En lækker bil, man føler slet ikke den er så stor som den egentlig er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har en mercedes 270cdi

stationcar med 2 ekstra sæder i bagerummet så det er en 7 personers

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi skifter vores skoda octavia ud med en VW caravelle eller en ford galaxy helst det første.. de kan fåes til ok penge, og med en plads til 7 - 9 pers er der rigeligt med plads..

Det bliver ikke den nyeste model men det behøves heller ikke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Peugeot partner, og der kan sagtens stå 3 autostole/selepuder med ryg. Og barnevognen kan snildt stå i bagagerummet, uden at skulle slåes sammen :glad

Vi har så et ekstra sæde i bagagerummet, som vi fik sat i, da vi købte bilen. Det bliver KUN brugt når vi skal på ferie eller de weekender vi skal noget hvor vi har alle 4 unger :)

Jeg kan sagtens anbefale en partner (eller berlingo, som i princippet er en partner med andet navn ;) ). Men gør Jer selv en tjeneste og køb en med skydedør/e til bagsædet. Man bliver lynhurtig træt af at skulle bøvle sædet frem og tilbage, når man står og skal spænde en autostol fast ;) (Og vi har skydedør i, men kun i venstre side, ville godt have haft i begge sider, men hva. Lever da endnu ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mine svigerforældre har lige købt en audi q7 for at få plads til alle børnebørnene :) og den er altså både flot og rummelig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en skoda octavia, men vi overvejer at skifte til ford s-max for at få plads til tre børn på bagsædet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Mazda 5. Der kan ikke være 3 stole ved siden af hinanden men der er to sæderækker så på 1. sæderække sidder Frida i stol og de to store uden stol og på bagerste række sidder Xander og Linus i stole.

Så har vi en kæmpe tagboks til alt vores oppakning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Ford Galaxy fra 2010 7 sæders og den er bare super. Der er plads til 3 stole på bagsædet.

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også en Mazda 5 go plus, vi kommer til at have de to mindste i stole med isofix på 1. række, og de 2 store i alm. stole på 2. række. Vi er på udkig efter en tagboks, men har ikke besluttet os endnu.

Stikan: Hvilken tagboks har I? link?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også en Kia ceed sw, og vi kan da godt have 3 autostole i... Det lyder da mærkeligt, det er da også øv at skulle miste så mange penge på den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg også overvejet.. Tror Nikolai er ved at være stor nok til en selepude - jeg håber så at den fylder lidt mindre i bredden, så der kan blive plads til dem alle 3. Det er dog stadig ikke afprøvet ;)

Vi har en Renault Senic, som vi ellers er rigtig glade for, så den vil vi jo gerne beholde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER