Multe

Tynd mave... Hvad er godt? Nyt spg #6

7 indlæg i dette emne

Min lille dreng på 6 måneder kører nu med enormt tynd mave på 3 dag... Der er absolut intet at mærke på ham, han vil gerne spise og smiler dagen lang, trods meget meget rød rumpe (med 'bylder') så det er jo bare dejligt!

Men hvad er godt at give ham? Han bliver ammet og får derudover 200ml erstatning til natten. Han får grød til morgenmad og majsgrød til aften... Grøden bliver lavet på vand, da mælk er hårdt ved maven.

Men hvad ville være bedst at servere for ham? For uanset om han virker påvirket af 20+ bonusbleer om dagen... Så synes jeg 3 dage er ved at være længe - hvad kan jeg give ham og hvad skal jeg passe på med at give?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

BANAN ;) håber det snart vender :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil også sige banan og havde han været lidt ældre, så et par mariekiks oveni.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar, han har stadig tynd mave (men er stadig lige smilende og veltilpas... min lille elsketrold :) )

Andre gode råd modtages gerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tror ikke han tager skade af at sutte på en mariekiks ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med ristet brød? Det kan han måske også sidde og gnaske i ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes 'kun' han får gode ting for maven... Altså jeg forsøger ikke at give ham andet end 'skånekost' - men maven driller altså stadig!

Nu har han haft tynd mave en uge - hvor længe inden man skal reagere og kontakte lægen?

Altså, han er glad fra morgen til aften - sover også godt om natten, og er et lille 'madøre', der bare kører ind uden betænkeligheder... Så er der vel ingen grund til at reagere, men 'bare' vente på at maven ordner sig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER