Ariel

Jeg melder mig under fanerne

7 indlæg i dette emne

Hej alle

Så har jeg mod på at melde mig ind i en terminsgruppe - og hvor har jeg glædet mig usigeligt til at kunne blive en del af en sådan :super . Vi har forsøgt i 3 år og jeg har i den periode været gravid 3 gange. Alle tre gange sad det desværre bare udenfor livmoderen. Jeg er derfor allerede blevet scannet 2 gange og skal til NF i morgen, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til. Jeg har stadig lidt svært ved at fatte, at jeg virkelig er "rigtig" gravid denne gang :yay

Jeg har indtil videre været meget plaget af kvalme og opkast. Tog lynhurtigt 2 kg. på, men har siden tabt 4,5 kg. Jeg kaster op hver eneste dag - i torsdags sågår 24 gange på eeeeen dag :gal . Men det var også den værste dag - normalt er det mellem 3-8 gange pr. dag. Jeg er netop startet i behandling for det med akupunktur og drop 2 gange i ugen hos en jordemoder, hvilket jeg fornemmer er vejen frem. Derudover døjer jeg meget med en kraftig halvsidig hovedpine. Jeg har ikke tidligere haft migrene eller noget, men måske er det meget normalt, når man er gravid... jeg er jo ikke så kyndig på området :huh

Jeg glæder mig til at følge jeres graviditeter og tage del i debatterne på siden :7:

Kh. Lisbeth

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke og velkommen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til. Hvor er det dejligt for jer :loveshower Stort TILLYKKE :hurra :glad Jeg ved af egen erfaring hvordan det er ikke at kunne blive gravid og hvor uvirkeligt det er når det så endelig sker, man tør næsten ikke tro på at det er rigtigt

30igrdgxuq7lar3w.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for velkomsten :loveshower

Jeg kan mærke en stigende nervøsitet komme snigende - NF ligger blot 6 timer fremme. Der er ikke noget, der tyder på, at noget skulle være galt, men jeg trænger sådan til at få vished om, at ALT ER I ORDEN. Jeg håber på, at dagens scanning kan få mig overbevist om, at jeg skal være mor - jeg tør vist ikke helt stole på det endnu :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik da i det mindste vished i forhold til, at babyen lever og tilsyneladende har alle lemmer, for den ville på ingen måde ligge, så jordemoderen kunne måle nakkefolden.... æv æv... vi prøvede ellers ihærdigt med maveøvelser, dans på gulvet osv, men nej. Jeg må derfor vente på en ny scanning i næste uge, men så får jeg jo heldigvis lov at se babyen igen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

velkommen til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kunne jeg endelig få foretaget en nakkefoldsscanning, hvor fosteret lå forholdsvist pænt :P . Der var en livlig aktivitet derinde, så jeg fik rigtigt lov at se den i fuldt vigør :loveshower Jeg fik oplyst at min risiko var 1:5400, så jeg lå i lavrisikogruppe. Endvidere kunne hun se barnets næseben, hvilket hun oplyste, at mongolbørn sjældent har, så hun var godt tilfreds.

Min termin blev rykket en dag frem, så jeg nu er sat til den 22.oktober 2011 :gravid

Håber I andre har det godt rundt i de danske hjem - jeg har langt større overskud i dag, end jeg har haft i mange mange uger. Jeg har slet ikke kastet op en eneste gang i dag, så det skal fejres :mam

God lørdag til alle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER