Nitzen1987

Folkeskolelærere

11 indlæg i dette emne

Jeg er jo færdiguddannet folkeskolelærer her til sommer og er derfor i gang med den store jobsøgning, selvom der ikke er alverden at søge <_< Jeg er på en nye 2007 uddannelse og kommer derfor kun ud med to linjefag og ved, at det ikke er realistisk at have kun to undervisningsfag, når jeg forhåbentlig får job....

Så jeg vil lige høre efter, hvilke linjefag I har fra seminariet? Og hvilke fag underviser I i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er uddannet i: Dansk, historie, natur/teknik og geografi..

Sidste år underviste jeg i: Dansk, historie, natur/teknik, billedekunst, kristendom, idræt og svømning.

I år underviser jeg i: Dansk, historie, natur/teknik, billedekunst, kristendom, matematik, hjemkundskab og svømning.

Jeg underviser 1.-4.-5.-6. klasse, dog kun 5 timer i 1. klasse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har godt nok ikke arbejde lige nu (og der er desværre heller ikke udsigt til det), men har matematik, geografi, engelsk og hjemkundskabb som linjefag...

I den tid jeg har undervist har jeg haft: matematik, geografi, idræt, biologi, hjemkundskab, natur/ teknik, samfundsfag og en smule billedkunst....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke uddannet endnu, men er på vej :)

Jeg skal undervise udskolingen i dansk, religion og specialundervisning.. Overvejer på 4. år at vælge et linjefag mere selv om det koster penge..Vil muligvis vælge hjemmekundskab..

Jeg har i praktikken undervist i dansk, religion, historie, idræt og observeret i tysk og engelsk..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på den skolebaseret læreruddannelse og har linjefag: dansk indskoling og derudover skal jeg have religion og specialpædagogik.

Er i gang på 2. år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har liniefagene: dansk, matematik, samfundsfag og hjemkundskab.

Udover mine liniefag, så underviser jeg i billedkunst, natur/teknik, kristendom og har haft historie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har linjefagene: Matematik, kristendomskundskab/religion, geografi og musik.

Jeg underviser i: Matematik, musik, n/t og kristendomskundskab.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev uddannet i 2002 med liniefagene dansk, matematik, samfundsfag og kristendom ,,,,,,,,og underviser i mine liniefag og historie og geografi. Held og lykke med at finde arbejde,,,,,,,,,du kan godt glæde dig. Det er verdens dejligste job.

Hanne:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er udlært i 1999 og kan undervise i alle fag fra 1-7 klasse, der ud over har jeg linjefag i Kristendom og idræt, jeg underviser i Mat, natur og teknik, billedkunst, specialundervisning, idræt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev uddannet i 04 og mine liniefag er: dansk, historie, kristendom og håndarbejde.

I mit sidste skema havde jeg dansk, historie, kristendom, håndarbejde, samfundsfag og støttetimer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine liniefag er dansk, historie, engelsk og billedkunst:) i år underviser jeg i dansk, engelsk, billedkunst, kristendom og idræt:)

Til sommer starter jeg liniefag i specialpædagogik - har fået det tilbudt af min skole og glæder mig:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER