qnp

Er flyverdragten pakket væk?

16 indlæg i dette emne

Har I pakket børnenes flyverdragt væk eller er den stadig med i BH?

Her havde de den ikke med i dag, men overvejer om den skal med for en sikkerhedsskyld. De dage de tager på skovtur kl. 9 kan det jo stadig være ret koldt. Men synes bare vi trænger til forår og sommerjakker :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er med. Man kan aldrig stole på vejret i April

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi her den også med i dp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I disse uger slæber vi både regntøj, fleecejakke, flyverdragt osv. med. Jeg har bedt mine dagplejebørns forældre om at slæbe det samme med. Den ene morgen kan det være koldt kl 9 og den anden morgen kan det være så varmt at jakke og regnbukser passe til temperaturen.

Min yngste datters vinterstøvler er dog droppet fordi de er for små ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores datter har et regnsæt med foer, så det har hun med nu. Flyverdragten er pakket væk :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her har Simon termotøj med og gummistøvler

han sveder helt vildt i sin flyverdragt og får sure tære i termostøvlerne nu det er så varmt.

Kan også se at de andre børn har termotøj eller regntøj med foer i med i bh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej. Stadig flyverdragt her, da de er meget ude

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julie har termo og regntøj med i SFO.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er flyverdragten også pakket væk.

Daniel har sit termotøj, regntøj, gummistøvler og termostøvler endnu, men ofte når jeg henter ham har han bare kondisko og jakke på, samt en hue. Blæsten kan jo godt være kold for ørene. Han er så også et varmt barn, han har nemt ved at svede ved for meget tøj, og tar ofte termotøjet af i BH fordi han simpelthen sveder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja jeg synes altid garderoben er ved at vælte her i foråret og så til efteråret igen, for der hænger både flyverdragt, termojakke og bukser og så også regnsættet.... Jeg kan se de ikke har brugt flyverdragten de sidste 2 uger, men istedet givet ham termotøj under regnsættet de dage hvor det både har været koldt og klamt udenfor! Men jeg lader den nu stadig hænge en uge eller to mere.... bedre at have lidt for meget hængende end at de pludselig kun har for koldt / vådt tøj hængende til ham.

Men nu er jeg også livrem og sele typen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej. Stadig flyverdragt her, da de er meget ude

Det samme her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ork ja! Det er 1 1/2 md siden... Nu går vi i softshell om morgenen og langærmet t-shirt om eftermiddagen - højst!

Men nu bor vi jo også 1400 km længere sydpå ;)

:badgirl

Kan så også fortælle, at jeg har brugt eftermiddagen på at pakke alt vintertøj ned og finder sommertøj frem istedet :loveshower

Og vi har haft 27 grader og høj sol hele eftermiddagen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine piger har stadig flyverdragt, da de er ude stort set hele dagen :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er flyverdragten stadig på om morgenen/formiddagen i DP... Hun har godt nok mindre tøj med, men det bliver ikke brugt endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mille har ikke haft flyverdragt i år, men et 2 delt skisæt og det er også stadig med :) Der ud over har hun fleece og regntøj med også.. Termostøvlerne er også med og et par kondisko. Det er en svær overgang lige nu, når temperaturene svinger så meget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ork ja! Det er 1 1/2 md siden... Nu går vi i softshell om morgenen og langærmet t-shirt om eftermiddagen - højst!

Men nu bor vi jo også 1400 km længere sydpå ;)

:badgirl

Kan så også fortælle, at jeg har brugt eftermiddagen på at pakke alt vintertøj ned og finder sommertøj frem istedet :loveshower

Og vi har haft 27 grader og høj sol hele eftermiddagen!!

Her så man lige mig tabe underkæben over i ku nøjes med langærmet om eftermiddagen - jeg samlede den op igen, da jeg opdagede i bor i Frankrig :lolhit

Måske skulle jeg vende mig til at se hvilken bruger der svarer inden jeg læser svaret ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER