Girl Next Door

At fortælle "bedsterne" nyheden

29 indlæg i dette emne

Haha den tror jeg sku os jeg skal ha så.. Jeg synes jævnligt jeg bliver spurgt om jeg er gravid :angry

:ditto Og det er bare ikke så fedt, at stå sådan lidt... "Næøh, jeg har vist bare lidt luft i maven" :blabla

Nu har jeg faktisk givet mine forældre strengt forbud mod at spørge om jeg er gravid. :klap Ellers ender de jo med en dag at fratage mig glæden ved at overraske dem. :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi fortalte det til begge forældrepar omkring uge 8.

Til mine forældre (eller jo lidt mest min mor) havde vi købt bogen "Mormor, din datter er blevet mor" og så sat en lille seddel over "er blevet", hvor der stod "skal være".

Til mine svigerforældre havde vi købt bogen "De bedste (bedste)forældre". Begge dele vakte glæde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså er ikke gravid endnu, men har dog tænkt lidt ( læs MEGET) på hvordan det skulle gøres

Har en lillesøster på snart 15, og hun har lidt været mit eget barn ( længere historie), så hun skal allerførst ha det at vide :-)

Og tror det bliver noget med at jeg henter hende fra skole og så skal vi ud og shoppe... Og så trækker jeg hende med i babysam eller hvad de nu har i byen...

og så er jeg ikke i tvivl om hvor meget hun kommer til at tude og ringe til sine veninder: Jeg skal være MOOOOOOOOSTER hi hi

Med de gamle ved jeg det ikke helt endnu - men har tænkt MANGE tanker.. synes bare slet ikke jeg kan beslutte mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor fik det at vide over telefonen. Jeg fandt ud af det lige efter jeg var blevet fyret og havde bare så meget brug for at snakke med en med det samme og det blev hende. Hendes reaktion var at grine fordi vi aftenen før lige netop havde siddet og snakket om at min mens. ikke var kommet og det bare ville være typisk hvis det skete lige efter jeg var blevet fyret.

Svigerforældrene fik kopper med farmor og farfar og et lille kort på i julegave. På kortet havde vi skrevet at den lille glæder sig til at se dem i august. Min svigermor fattede den ikke rigtig til at starte med, men svigerfar fangede den rimelig hurtigt. Min svigermor fangede den først da der var en af de andre i rummet der spurgte "du er gravid ik'?". Hun er farmor til 3 andre i forvejen, som min mands lillebror har, så jeg tror ikke rigtig hun tænkte over det var den anden søn der havde givet hende en kop med farmor.

Mandens mormor der var til stede da svigerforældrene fik det at vide blev også bare så glad. Hun har 14 barnebørn og det 10. og 11. oldebarn på vej (vores er nr. 11) og hun bliver lige glad hver gang :)

Mine svoger og påhæng fik det at vide ved et kort på deres julegaver, da vi ikke skulle være sammen med dem om aftenen. Vi så desværre ikke deres ansigter men fik et opkald og sms.

Mine storebror og stedbror fortalte vi det mundtligt og det var rigtig rart at se især min storebrors ansigt. Han blev rigtig glad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER