Morpige

Donoræg i udlandet

5 indlæg i dette emne

Nu skal vi jo i gang med at undersøge vores muligheder i Prag. Jeg har fået papirer via email, men mangler at tale med dem i telefonen. Det bliver nok først i november vi går i gang.

Men er der egentlig andre herinde der kender til det, har erfaring med det, kender nogen der har erfaring med det? Og hvor har I prøvet. Hvad kostede det ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu skal vi jo i gang med at undersøge vores muligheder i Prag. Jeg har fået papirer via email, men mangler at tale med dem i telefonen. Det bliver nok først i november vi går i gang.

Men er der egentlig andre herinde der kender til det, har erfaring med det, kender nogen der har erfaring med det? Og hvor har I prøvet. Hvad kostede det ?

Hej

Prøv at kigge på donorbaby.dk der er en del indlæg med erfaringer fra Tjekkiet.

Held og lykke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Prøv at kigge på donorbaby.dk der er en del indlæg med erfaringer fra Tjekkiet.

Held og lykke...

Tak Lollipop, jeg skriver selv på donorbaby (men får ikke nogen svar)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Lollipop, jeg skriver selv på donorbaby (men får ikke nogen svar)

Nej, der er vist ikke så mange brugere pt.

Kom lige i tanke om Landsforeningen for ufrivilligt barnløse - de har også et forum hvor der er noget om donoræg i udlandet. Der er vist flest som har været i Brno for at blive behandlet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, der er vist ikke så mange brugere pt.

Kom lige i tanke om Landsforeningen for ufrivilligt barnløse - de har også et forum hvor der er noget om donoræg i udlandet. Der er vist flest som har været i Brno for at blive behandlet.

ja det er rigtigt :) Var på siden engang. Men har aldrig rigtigt følt mig hjemme der, fordi mit problem var så specielt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER