Liam&Zoey

hva kan jeg lave med hende?

6 indlæg i dette emne

vi har valgt at tage zoey ud af dp. Hun er næsten 18 måneder. hun har gået der i 3 måneder. jeg går hjemme, så vi blev enige om at tage hende ud istedet for at finde en anden dp.

har i nogle gode lege, aktivitet vi kan lave? vi går tur hver dag.. og hende storebror underholder meget når han kommer hjem..

kender i nogle gode legestuer osv i kbh området??

camilla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender ikke KBH så godt, men jeg har da lidt forslag til derhjemme!

Lav motorik med hende; læg hende på maven på en stor bold og tril frem og tilbage, træn gå-teknikker, lad hende stå foran et spejl og studere sig selv og egen bevægelser (ret morsomt faktisk)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I den periode jeg gik hjemme med vores barn havde vi et fast ugeprogram, for at han havde noget at se frem til:

Mandag: Hjemmedag/kreative sysler (Perler,klippe, male, modellervoks, osv.)

Tirsdag: Tur dag (Ud af huset, besøge legeplads, skoven, vandet)

Onsdag: Ingen faste aktiviteter

Torsdag: Motorik/gymnastik (Købte 'Leg med dit barn')

Fredag: Legestue

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har slet ikke set du har skrevet herinde :)

Synes det godt i har taget hende fra dp hun var da mærkelig.

Jeg har faktisk ikke helt styr på hvad du kan for din ryg, men Nadja elsker hendes nye cykelstol, så i kunne cykle nogle ture (bonus at du så får motion samtidig ;) ) måske til noget skov osv samle kogler. og måske du skulle lægge min en dag hvor i tager på biblioteket tror jeg hun vil elske. Hvad med om du kan finde en mor/barn gymnastik - hun vil da elske at tumle rundt og lave sådan noget. eller hvad med "baby"svømning er der ikke noget i farum der skulle være godt.. ellers kan jeg lige høre hvor min fætters kone går henne (dem der bor i skovlunde) det vil din ryg da sikkert nyde. Det kræver jo så nok bil medmindre i kan tage afsted med bus/tog.

Ellers skal i bage brød og kage så der lækkert til farmand kommer hjem hver dag :) det ville mik gerne have dengang jeg var på barsel :)

Og så må du da købe en babyjogger så kan i løbe en lille tur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lidt foreslag til hvad i kan lave ude :)

- Børnebiffen

- Capella play

- Naturcenter vestamager

- Zoo

- Børnevenlig cafe besøg fx. Madmanifesten, Ingolfs kaffebar, Metropolitan

Du kan kigge efter legestuer på børnibyen :) Det har vi selv haft meget glæde af. Du kan også finde noget rytmik el andet i kan gå til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Find en legestue Inkan besøge 1-2 gange om ugen.

Lav forskellige ting der udfordre hendes udvikling.

Ha en stille dag, og tag en tur på legepladsen, biblioteket, børnebio eller noget andet der kan kvalificeres som en tur ud af huset

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER