Guest M's mor

Hvornår ved man om man er ved at føde

14 indlæg i dette emne

Min søster har i dag og i går skulle tisse hele tiden, og hun er i dag skidt tilpas..

Er hun ved at skulle føde snart?

Der er 14 dage til hendes termin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

det behøver ikke at være tegn på fødslen. det at skulle tisse konstant er ret normalt sidst i graviditeten da babyen trykker på ens blære og der ikke er så meget plads derinde mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det behøver ikke at være tegn på fødslen. det at skulle tisse konstant er ret normalt sidst i graviditeten da babyen trykker på ens blære og der ikke er så meget plads derinde mere.

Øv håbede lige at det var ved at være nu.. Så må vi væbne os med tålmodighed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg det også :) den anden dag tissede jeg 5 gange på under 2 timer og jeg havde ikke drukket noget <_<

Jeg vidste sidst at jeg var i fødsel da det startede med vandafgang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når det er nu, så tror jeg ikke mange er i tvivl....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg det også :) den anden dag tissede jeg 5 gange på under 2 timer og jeg havde ikke drukket noget <_<

Jeg vidste sidst at jeg var i fødsel da det startede med vandafgang...

Hmm ja så kan det jo nemt ske der ikke er længe til hun så føder. Men egentlig sjovt at man kan komme ud for at skulle tisse hele tiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når det er nu, så tror jeg ikke mange er i tvivl....

Nej det kan du have ret i. Hverken hende eller jeg har før født, men min mor sagde det godt kunne være en småstart på det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er så svært når man er førstegangsfødende fordi man er så obs på alle mulige tegn, men som Winnie skriver, så er hun ikke i tvivl når de "rigtige" veer kommer :) Jeg har feks også rigtig mange plukveer i øjeblikket, men har født før så ved godt de skal være der, men de niver godt engang imellem og havde jeg været førstegangsfødende havde jeg også været i tvivl til tider..

Men som skrevet, så når de rigtige veer kommer er man ikke i tvivl, for det gør s***** ondt og er ikke til at ignorerer..

Jeg og din søster har vel egentlig termin samme dag vil jeg tro :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er så svært når man er førstegangsfødende fordi man er så obs på alle mulige tegn, men som Winnie skriver, så er hun ikke i tvivl når de "rigtige" veer kommer :) Jeg har feks også rigtig mange plukveer i øjeblikket, men har født før så ved godt de skal være der, men de niver godt engang imellem og havde jeg været førstegangsfødende havde jeg også været i tvivl til tider..

Men som skrevet, så når de rigtige veer kommer er man ikke i tvivl, for det gør s***** ondt og er ikke til at ignorerer..

Jeg og din søster har vel egentlig termin samme dag vil jeg tro :)

Hvornår har du termin? Min søster har den 16 april..

Hun siger hun har mange plukveer og meget murren i maven, så hun regner ikke med der er længe til hun skal føde. Og vi har så aftalt der skal ringes til os også selv om det er om natten. Så kan vi selv afgøre om vi kører til sygehuset. det vil sige hvis det er i hverdagen er det kun mig da kæresten er nødt til at tage på job. han får nok ikke lv til at tage fri for det.

Men vi venter i spænding og gaven er købt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også termin den 16 april :) Men jeg ved allerede nu at jeg føder før, da jeg skal sættes igang grunden min første fødsel..

Så det er bare så spændende snart ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også termin den 16 april :) Men jeg ved allerede nu at jeg føder før, da jeg skal sættes igang grunden min første fødsel..

Så det er bare så spændende snart ..

Uha det bliver spændende så :-) og når man ved der ikke er længe til kan det være svært at vente :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha det bliver spændende så :-) og når man ved der ikke er længe til kan det være svært at vente :-)

Uha jo :) Det er næsten værre at kende en dato, end at vente på "almindelig" vis...

Jeg kan huske jeg første gang hele tiden sagde jeg ville gå 14 dage over tid, for så blev jeg ikke skuffet, hvis jeg så gjorde :P Men det kan jeg ikke rigtig sige denne her gang..

Men jeg håber hun snart føder, for det er bare ikke sjovt helt til sidst...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha jo :) Det er næsten værre at kende en dato, end at vente på "almindelig" vis...

Jeg kan huske jeg første gang hele tiden sagde jeg ville gå 14 dage over tid, for så blev jeg ikke skuffet, hvis jeg så gjorde :P Men det kan jeg ikke rigtig sige denne her gang..

Men jeg håber hun snart føder, for det er bare ikke sjovt helt til sidst...

Hvornår skal du så føde?

Hun er ved at være godt træt af det. og hun er blevet beordret sengeliggende af vagtlægen da hendes ankler og fødder er hævet til dobbelt størrelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår skal du så føde?

Hun er ved at være godt træt af det. og hun er blevet beordret sengeliggende af vagtlægen da hendes ankler og fødder er hævet til dobbelt størrelse.

Det skal jeg i næste uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER