Sign in to follow this  
Followers 0
hasser

Pool landskapsarkitekturidéer för att förbättra din bakgård

3 posts in this topic

Jag planerar att installera en pool och vill göra trädgården runt omkring den riktigt fin. Har ni några tips på landskapsidéer för att förbättra min bakgård?

Det låter som ett spännande projekt! För att skapa en vacker trädgård runt poolen kan du överväga att använda natursten eller trä för att skapa en elegant och hållbar pooldäck. Tänk också på att plantera grönskande buskar och blomsterbäddar som ger både avskildhet och en inbjudande atmosfär. Att installera belysning längs poolens kant ger en mysig kvällsstämning. För bästa resultat och professionell hjälp med både design och installation, kan det vara en bra idé att anlita en Poolbyggare Stockholm  som kan ge dig råd om hur du bäst integrerar poolen i din trädgård.

Annonce ♥

Jag skulle rekommendera att skapa nivåer i trädgården. Bygg upp små terrasser med blomsterbäddar eller buskar som avgränsar olika områden. Det ger en fin dimension till poolområdet. Du kan också tänka på belysning – spotlights längs gångvägar eller under vattenlinjen ger en fantastisk effekt på kvällen. Och glöm inte att plantera lite fleråriga växter för att hålla trädgården grön året runt!

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0