pullergris

Dræn i øret.. faste 6 timer før det ska ske..

10 indlæg i dette emne

Hejsa!!

Jeg har ik sovet i to nætter nu pga jeg tænker ik på andet, end at min søn på 10 mdr ska ha dræn i øret næste fredag :(

Det er det bedste for ham,men bare tanken om narkose, og så ik må spise 6 timer før operationen,kan jeg slet ik se jeg kan gennemføre :unsure

Ville bare li høre om nogle af jer andre tøser her inde , har været igennem det,og hvordan det bette barn har ku tage det , at det ik måtte få føde i 6 timer ...

Tak på forhånd :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej til dig

Jeg har prøvet det seks gange med mine børn, så kender til uroen og tankerne.

Hvornår skal din baby i narkose?

Sørg for, at han får en god lur inden, hvis det kan passes ind, så går tiden, eller smut forbi en legetøjsforretning for at aflede. Desuden må de jo få saftevand ind til to timer før narkosen. Mine har klaret sulten forbavsende godt. Nogle vækker deres børn tidligt for at give dem mad, men jeg tror, søvnen er vigtigere (afhængig af tidspunktet på dagen).

Narkosen er mild, og selve indgrebet tager kun cirka fem-ti minutter, så har du din baby i armene igen. Sørg for at være stille og ikke vække dit barn efter narkosen, de har godt af at vågne langsomt, så kommer de sig hurtigere. De fleste græder dog en del halvt i søvne når de vågner.

Vent mindst en halv time med at give væske og mad, og lad dit barn få lidt frisk luft, inden I kører hjem med ham for at undgå køresyge.

Held og lykke med det, det er slet ikke så slemt, men det kan jeg jo sagtens sige (men jeg mener det):-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak..

det var lige sådan noget jeg manglede at læse, så jeg kan høre om andre der har været igennem det.. Jeg havde det nemli også sådan at vi sku op i ordentlig tid så han forhåbentlig ku spise godt, men alligevel, hvorfor sku han spise mere end han plejer om morgen pga det, han ved jo ik han ska...

Han skal her på fredag , så er ik længe til.. Men har hjulpet mig meget at du li har skr det her :) TUSIND TAK!! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja og det er så kl 13.45. Det er mere fordi det er der på dagen han ska. så derfor har jeg haft det så trælst med det fordi det er på det tidspunkt på dagen.. Men self ska det nok gå

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selv tak da, er glad for at kunne hjælpe.

Hvis jeg var dig, ville jeg få ham op ved 7-tiden og få ham spist af inden 7.45 og så bare putte ham med en god tår saftevand ved 10-11 tiden, eller hvornår det nu passer ind i jeres rytme, og så når han nok ikke at opdage så meget inden kl. 13.45. På den måde får han både mad og søvn - når det er så sent han skal i narkose, ville jeg give morgenmad, og samtidig er kl. 7 også humant for de fleste babyer.

Rigtig meget held og lykke igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har du bestemt.. har fået manden til at se det du har skr så han også li ku se det. har hjulpet :)

ja det lyder som en god ide.. Han plejer også at vågne senest kl 7.30, så vil også stå på kl 7 og så sørge for morgen mad, da det kan tage lidt tid inden vi er helt færdig, og så håbe på han kan sove senere og så ved kun li at få vand eller saft.. Håber det kommer til at gå så nemt som det kan lyde til ;)

Tusind tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du skal så lige huske på at han ikke må få noget med mælk i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep , tak :) har lige fået sådan en sedl med hjem i går, der står det nemli på.. men tak alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen

Jeg vil bare lige høre, om det gik fint idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

undskyld jeg slet ik har svaret..

Ja det gik jo simpelhen bedre end forventet.. var slet ik så slemt som forventet.. han klagede slet ik over han ik fik føde . Det gik super.. var vist mere mig der var pyllert.. var godt nok hårdt at se da han sku i narkose, men gik bare godt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER