Morhovgård

Bukserne strammer...

13 indlæg i dette emne

Er begyndt og mærke på jeres bukser at de strammer lidt eller er dt bare mig... Ved godt at det er anden gang og det ofte vokser lidt hurtigere men...

Spørger også fordi vi har tvillinger i familien og hvem ved om der jo måske var to...:-)Men vi får spændningen udløst om en måneds tid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ovre i graviditetsbukserne! Og en veninde kommenterede i weekenden at hun syntes, det går lidt hurtigt denne gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha godt og høre...:) altså at jeg ikke er den eneste, kan nemlig godt mærke at de tvillinger spøger lidt, men er der to skal de da være velkommen men en ville nok være en lille smule mere kærkommen..:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg har termin d. 15.11 og mine strammer ikke endnu, til trods for at jeg ved der er tvillinger:) Så mon ikke du er ligeså heldig som mig, at få to vidundere :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har indtil nu ikke rigtig oplevet at tøjet strammerede mere end normalt, men det er første gang..

Jeg synes dog min mave lige pludselig er "poppet" unaturligt ud i dag.. Så mon der er ved at komme en bette bule frem :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine strammer ikke - men da jeg i forvejen er lidt overvægtig, går jeg mest i denim leggins og tunikaer... så der er jo plads at tage af. Har ikke taget synderligt på, og synes ikke maven virker større end normalt....

Til gengæld har jeg bryster OVER ALT! De var egentlig store nok i forvejen... men nu... puh...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine strammer ikke - men da jeg i forvejen er lidt overvægtig, går jeg mest i denim leggins og tunikaer... så der er jo plads at tage af. Har ikke taget synderligt på, og synes ikke maven virker større end normalt....

Til gengæld har jeg bryster OVER ALT! De var egentlig store nok i forvejen... men nu... puh...

Mine er ikke vokset endnu.. Overhovedet... De er dog periodisk ømme...

Men træls! Men er da sikker på at manden synes det er rart nok :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine bukser er også allerede begyndt at stramme.. Men vi er faktisk heldige med, at foråret og sommeren er på vej. Det bliver da skønt at hoppe i en nederdel eller kjole hvor intet strammer.. Det ser jeg meget frem til..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine bukser er også allerede begyndt at stramme.. Men vi er faktisk heldige med, at foråret og sommeren er på vej. Det bliver da skønt at hoppe i en nederdel eller kjole hvor intet strammer.. Det ser jeg meget frem til..

Ja det skal blive dejligt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja glæder mig også bare til kjoler og leggins :) Det bliver skønt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bestilt det første vente tøj hjem.. De har sale i H&M i øjeblikket!

Jeg fik 2 langærmede, 2 strop trøjer og en cardigan til den nette sum af 288 kr!

- prøv at gå ind og kigge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Abovo kan også varmt anbefales :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine bukser er ikke begyndt at stramme endu, og bruger stadig samme "bælte-hul" som før. Hvis jeg ikke brugte bælte tror jeg, at jeg ville være mere i tvivl, for pg.a. murren og begyndende ligamentsmerter føler jeg mig nu temmelig oppustet. :blink :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER