Daydreams_35+

Hvor tidligt kan man teste positiv?

4 indlæg i dette emne

Jeg havde en bragende positiv ægløsningstest om aftenen på dag 14 i min cyklus - jeg er nu på dag 16 eller 2DPO..... Hvor tidligt kan jeg begynde at teste for om jeg er blevet gravid? :wub

Det er første cyklus hvor jeg bruger ægløsningsteste fra babyplan og var virkelig i tvivl læææænge, om de teste jeg tog var positive -indtil den så rent faktisk var det :lolhitSlet ingen tvivl..! 
Vi har hygget på de helt rigtige tidspunkter, både i dagene op til og under ægløsning... Så nu er det bare at vente.. og vente.. på at de næste 2 uger går, så vi kan få svar på om om det har båret frugt.. :biglove
Jeg har købt en bunke af de der tidlige teste, også fra babyplan, som måler HCG allerede fra 10enheder... men hvornår er det overhovedet realistisk at begynde at snig-teste??

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige testet positiv 3+2 på en Alm valmed test. Meeeget svagt men den er der. Har aldrig brudt mig om de tidlige teste, synes aldrig de kunne påvise graviditet tidligere end fx valmed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 3/18/2023 at 8:03 PM, Babydrom said:

Jeg har lige testet positiv 3+2 på en Alm valmed test. Meeeget svagt men den er der. Har aldrig brudt mig om de tidlige teste, synes aldrig de kunne påvise graviditet tidligere end fx valmed.


Hvis jeg er gravid, så er jeg 3+1 i dag... så det er meget meget tidligt... 
Jeg kunne producere den her test i dag- det er Ablo, tidlig test fra apoteket. Ved ikke helt om jeg kan tro på det.. Jeg tester igen i morgen tidlig..

20230321_152454[1].jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej! Hvordan går det? Noget nyt? 
Jeg har hørt, at tidlige graviditetstest ikke er så godt designet og nøjagtige som almindelige graviditetstest

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER