Heidi0601

Spise selv?

5 indlæg i dette emne

Lærke gider slet ikke spise self. Hun vil gerne tygge på et stykke brød eller lignende hvis hun får det i hånden, men når je gforsøger at få hende til at spise rugbrødshapsere som står på bordet foran hende, så gider hun ikke...

Nogle med en idé om, hvordan jeg får hende til at gide det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kommer så rigeligt på et tidspunkt! :) Synes ikke det er unormalt at have lyst til at blive serviceret endnu sålænge hun kun er de 9 mdr....Ork det kommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når nu ikke er ældre en 9 mdr, så ville jeg forsætte med at give hende, hun skal nok begynde om 2-3 mdr og spise selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyd det!!! Det skal nok komme - og til den tid river du totter ud af dit hovede og tænker tilbage på denne tid hvor det var så dejligt let at give hende mad uden det var alle andre steder end i munden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sebastian gider stadig ikke spise selv altid, kun når han er meget sulten, efter lidt tid mister han interessen, men lader sig gerne made :rolleyes

Hans DP har sagt at hun slet ikke kan få ham til at spise NOGET selv - der sætter han sig simpelthen bare på sine hænder og kigger på hende som om han siger "hey dame, du får løn for at fodre mig" :P

Jeg har besluttet at jeg ikke gider bekymre mig om det, for han skal nok lære at spise selv - det er trods alt sjældent man ser bærn i skolealderen, der ikke selv kan spise deres frokost ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER