lida

Der var én....

9 indlæg i dette emne

...og kun én lille junior da vi var til scanning i dag :-)

Hvor er det bare en dejlig oplevelse at se sådan en dejlig lille vingummibamse ligge der med kæmpestort hoved og små bitte luffer som arme og ben. Jeg forundres så meget over, hvor meget der sker i løbet af de næste 3-4 uger inden nakkefoldsscanningen, hvor man jo nærmest ser en rigtig lille baby!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

...og kun én lille junior da vi var til scanning i dag :-)

Hvor er det bare en dejlig oplevelse at se sådan en dejlig lille vingummibamse ligge der med kæmpestort hoved og små bitte luffer som arme og ben. Jeg forundres så meget over, hvor meget der sker i løbet af de næste 3-4 uger inden nakkefoldsscanningen, hvor man jo nærmest ser en rigtig lille baby!

Er du allerede blevet scannet nu?? Årh snyd... Jeg vil også :P hehehe... Men et sted vil jeg nok hellere vente til NF.. Så kan det jo være man også kan se kønnet til den tid :D

Det kan man vel ikke nu???? :) Eller det fandt i ud af i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du allerede blevet scannet nu?? Årh snyd... Jeg vil også :P hehehe... Men et sted vil jeg nok hellere vente til NF.. Så kan det jo være man også kan se kønnet til den tid :D

Det kan man vel ikke nu???? :) Eller det fandt i ud af i dag?

Man kan vel ikke se kønnet til NF scanning.....? Det mener jeg først man kan til den scanning man skal have i uge 18-20.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan vel ikke se kønnet til NF scanning.....? Det mener jeg først man kan til den scanning man skal have i uge 18-20.... :)

nej man kan desværre ikke se kønnet til NF, men man kan til MD i ca 20. uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej man kan desværre ikke se kønnet til NF, men man kan til MD i ca 20. uge :)

ÆV..... hvordan skal jeg kunne vente i så lang tid?? :P hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at det hele var som det skulle være!!!

Jeg glæder mig også til scanningen og er ikke helt sikker på at jeg kan vente.

Vi har en scanner til at stå ude på arbejdet. Den er godt nok til dyr og beregnet til at stikke op bag i en ko, men jeg tror måske godt den kan bruges alligevel :whistling

Anne-Marie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at det hele var som det skulle være!!!

Jeg glæder mig også til scanningen og er ikke helt sikker på at jeg kan vente.

Vi har en scanner til at stå ude på arbejdet. Den er godt nok til dyr og beregnet til at stikke op bag i en ko, men jeg tror måske godt den kan bruges alligevel :whistling

Anne-Marie

Ok? :D Du må endelig lige vende tilbage hvis det virker :goodluck hehe :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt og høre at det er masser af liv.... Glæder mig også heldt vildt til og se den lille spire.... Men må også vente til NF...

Hvorfor er du blevet scannet allerede nu????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LANG historie, men gør den lige lidt kort :-)

Jeg blev gravid lige omkring årsskiftet 2007-2008, men begyndte at bløde i februar. Var til flere scanningen, blodprøver mm da de først skød mig til bare ikke at være så langt henne at man kunne se hjerteblink. Men det var gået til grunde og jeg måtte have udskrabning da det ikke blev udskilt selv.

Da jeg så var gravid med Ida som er født februar 2009 blødte jeg også 8-10 gange tidligt i graviditeten og var til flere ekstra scanninger.

For 3-4 uger siden blødte jeg så igen og blev derfor henvist til en scanning (imorgen er det 3 uger siden første scanning) og var de i tvivl om der var to, så derfor endnu en scanning igår! Men har ikke blødt mere, så alt ser perfekt ud nu, og nu følger jeg bare de alm scanninger med mindre der opstår blødning igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER