brineh

Blodprøve, blodprøve og atter blodprøve

7 indlæg i dette emne

Synes snart jeg har fået taget rigeligt af blodprøver og der er aldrig noget galt..

Første gang den 10. marts (34+4) fordi jeg skulle tjekkes for leverbetinget gravidites kløe, pga det kløede på mine skinneben,

så fik os noget creme jeg kunne prøve, Locoid hed det og det virkede faktisk lidt.

Svar på blodprøverne var så, at 1 ud af 4 blodprøver, var en lille smule forhøjet

Så fik en ny tid til en ny blodprøve den 24. marts.(36+4) Og det udgav sig så i at være det samme som sidst, lidt for højet.

Så jeg fik en tid på roskildesyge hus den 30. marts (37+3) til flere blodprøver.

Og så fik jeg afvide at jeg skal ha taget 2 gange mere, med en uges mellemrum

Så jeg har da fået tid til den 7. april (38+4) og den 14. April (39+4) <_<

Så nu må vi se om jeg når at få taget den sidste prøve til den tid

Men fik da noget positivt ud af den tur i dag på roskilde sygehus, spurgte jordemoderen derinde hvor meget han ca. vejer nu.

og hun sagde ca 3300g... ^_^

STORE DRENG tænkte jeg , nu må han godt snart komme ud før han bliver større :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op.. det var ikke så lidt... :blink

Men det er vel godt nok at de er obs på det?

Jeg hader selv at få taget blodprøver, så ingen ville få lov til at stikke i mine arme så mange gange :rolleyes

Jeg er også med i de store drenges klub - jeg var ved JM igår (39+2) og der blev han skønnet til 3700. :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hader os at få taget blodprøver, overvejer os bare at sige til dem at de burde have et lager af mit blod,

så jeg ikk behøver at blive stikket så mange gange ;)

men jo det er da fint nok at de er obs på det, hvis de så os bare kunne fortælle mig hvorfor det er lidt forhøjet

istedet for at sige at det er ikke noget farligt, så jeg behøver ikke at bekymrer mig..

Men hvorfor så tage de samme blodprøver gang på gang, hvis det ikke er noget farligt <_<

Du er os så tæt på, det kan jo ske når som helst :)

Men heldigvis er det jo kun et skøn, de vejer nok mindre når de kommer ud..

HÅBER JEG :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en masse blodprøver du skal have taget, men samtidig er det jo også rigtig godt de er obs på det :) Jeg har intet imod at få taget en blodprøve ( det må være eftervirkninger på et langt behandlingsforløb hvor det er hverdagskost at stikke sig selv ) men jeg ved andre bliver helt dårlige af det..

Og sikke en stor dreng i venter :loveshower :loveshower Føler også snart vores datter må veje omkring de 10 kilo :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

baby2011: Det lyder da ikke helt som en rar oplevelse at skulle stikke sig selv hver dag, men man kan jo blive nød til det engang imellem :)

Men er os snart ligeglad med at blive stukket, det skal jo gøre..

Hader bare de blå mærker man får bagefter, når de ikke har stukket en særlig godt <_<

Jaa han er sku ved at være en ordenlig fætter, så får min skyld må han godt komme ud snart :D

Hvor meget har de skønnet din lille pige til ? :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

baby2011: Det lyder da ikke helt som en rar oplevelse at skulle stikke sig selv hver dag, men man kan jo blive nød til det engang imellem :)

Men er os snart ligeglad med at blive stukket, det skal jo gøre..

Hader bare de blå mærker man får bagefter, når de ikke har stukket en særlig godt <_<

Jaa han er sku ved at være en ordenlig fætter, så får min skyld må han godt komme ud snart :D

Hvor meget har de skønnet din lille pige til ? :loveshower

Der er selvfølgelig også stor forskel på personen der stikker, for jeg har vist kun én gang prøvet at få et blåt mærke.. Så når man slipper for det, så synes jeg ikke det er slemt..

Jeg var ved JM for en uge siden og hun skønnede hende til 2800-2900 gram :loveshower Jeg skal der ned for sidste gang på tirsdag, men hun mente hun vil veje ca 3400 gram ved fødslen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, der er nogen som der er bedre til det end andre :)

En lille prinsesse du venter dig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER