Anso

Gennembrudsblødning lige før tilmelding til IVF

1 post in this topic

HEJ skønne mennesker!

Jeg har for en uge siden været til forundersøgelse i offentlig regi, hvor jeg blev godkendt til opstart på IVF kort protokol med segmentering. Lægen sagde jeg muligvis kunne nå et forsøg før sommerferieperioden (uge 28-31). 

Problemet er, at jeg her efter undersøgelsen skal vente "op til 14 dage" på at få tilsendt sådan et videolink til et kick-off seminar. Det er først efter man har set videoen, at man må begynde at tilmelde sig behandlingen. Det er som sagt en uge siden jeg var til us., så forventer at få video-linket i denne uge.

Jeg er på p-piller kontinuerligt pg.a. endometriose og holder kun pause når jeg får gennembrudsblødning.

Og det er jo så selvfølgelig dét, der er sket nu! TRÆLS - kunne det ikke lige komme bare en uge senere??

Jeg er ikke holdt op med at tage p-pillerne endnu. Mit spørgsmål er om der er nogen af jer der har erfaring med, hvorvidt en gennembrudsblødning påvirker mit forsøg - hvis vi nu siger jeg tilmelder mig efter weekenden og bliver godkendt, så er det jo først dér jeg skal holde pause med p-pillerne. Hvis jeg fortsætter med p-pillerne indtil da, kan det så være jeg ikke få mens når nu jeg har gennembrudsblødning her et par dage før? Har haft en smule gammel blod de sidste 3-4 dage og nu lidt frisk, mørkt blod i dag. Ja, undskyld hvis det er TMI ;-)