Sophiatries

Kan graviditetstest ændre sig?

2 indlæg i dette emne

Hej

Min cyklus er normalt på 29 dage og den er meget regelmæssig, normalt får jeg ingen symptomer eller mens smerter osv.

Men i denne måned har det været anderledes. Dag 18, 19, og ca 20 havde jeg mavekrampe, hovedpine, min mave så udspilet ud og det eneste som jeg havde lyst til at spise var carbs i form af brød osv, jeg troede først at det var madforgiftning men så alligevel føles det ikke som noget jeg har prøvet før.

Dag 24 i min cyklus (6 dage før mens) tog jeg en graviditetstest som viste en meget lys streg (vedhæftet billede). Vil i mene den er positiv? Nu har jeg taget en test til dagen efter som så ens ud, men i dag to dage efter (og 4 dage før mens) så synes jeg at den så mere negativ ud. Jeg føler mig utrolig træt og jeg er virkelig tørstig, normalt skal jeg tvinge migselv til at få drukket nok vand, men den sidste uge har jeg drukket vand nonstop.

 

Tror i jeg er gravid? jeg ved selvfølgelig godt at jeg bare skal være tålmodig og vente at se om min mens kommer eller ej, men jeg kan simpelthen ikke tænke på andet:)178472413_2619892891641206_5714896009961645938_n.thumb.jpg.13218147e4e248bf3c37d127dd86af78.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan ikke lige se billedet, men hvordan gik det dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER