Mariappp

Ingen hjerte lyd.

5 indlæg i dette emne

Hej, som overskriften, var mig og min kæreste til et tjek, efter jeg havde mistet min hormonspiral, og stod med en positiv test, for at se hvor langt jeg var henne, jeg var 8  uger plus et par dage henne, men lægen som scannede mig, kunne ikke se hjerte slog, så for at være sikker kaldte hun på en anden læge for at være helt sikker, hun så det samme.

 

Også efter jeg havde fået tøj på igen, slog det virker hårdt på mig, at have den føles at have noget inde i mig som var dødt. 

 

Også fordi mig og min kæreste havde faktisk ikke helt taget valgt om hvad vi skulle. Men efter at skulle se der ikke var noget valg at tage gør så ondt.

 

Men valgte den medicinske. Haft lidt ondt, efter at skulle have de sidste piller..

 

Men nu sidder det bare i mig, hvornår vil man kunne prøve igen, og ja bange for at skulle igennem det igen med at miste.

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare rolig skat. Alt sker for en resson. Jeg ved, at en dag vil Gud give dig sunde børn. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram til dig. Det er SÅ hårdt at stå med de to streger for så at få slukket drømmen. Hvordan gik det i de efterfølgende dage?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :)

Det gik fint, det var hårdt, også fordi nu ved

1 hour ago, BabyIgenI2022 said:

Kæmpe kram til dig. Det er SÅ hårdt at stå med de to streger for så at få slukket drømmen. Hvordan gik det i de efterfølgende dage?

det det vi begge vil. Men ja det er hårdt, så håber når jeg har haft mit igen, at vi måske forsøger igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER