Mortilguldklumperne

For lav temperatur? 1- årig..

7 indlæg i dette emne

Hejsa....

Min datter på 16 måneder fik høj feber i går - 40,1 i feber og var rigtig sløj. Her til morgen var den så helt nede på 35,2! Det er ikke første gang vi prøver det med lave temperaturer - vi havde også en episode med min anden datter da hun var mindre hvor den flere gange røg ned under 35. Men jeg føler lidt som om at lægerne ikke ritig har noget svar på det???? Andre der har prøvet nogen lign.???

VH Mortilguldklumperne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har aldrig prøvet det, eller hørt om det i min omgangskreds. Jeg ville dog give lægen et kald, bare for at være på den sikre side... Det er alligevel et voldsomt udsving fra 40,1 til 35,2...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt normalt og kaldes kold influenza. Det er også normalt at det svinger så meget. Igen, sålænge børnene er til at få kontakt med og drikker, tisser osv. Så er der ikke grund til bekymring. Men jeg er også af den opfattelse at det er bedre at snakke med en læge end at lade være når man er i tvivl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jamen jeg har allerede ringet op til lægen her til morgen, og vi har en tid i morgen - og ellers skal jeg bare holde øje med hende i dag.... Hun har det dog ok nu det lille pus....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået af vide, at det er en fejlmåling - at termometeret ikke har siddet korrekt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det behoever ikke vaere en fejlmaaling - i saa fald skulle jeg vaere enormt daarlig til at maale min soens temperatur....hver gang med flere termometre og i visse tilfaelde laegens :)

Luka's normal temperatur ligger lige over 35 og jeg har har ogsaa proevet at maale 34.8 (i numsen) - og saadan er det vist bare...er ikke blevet klogere ved at spoerge laegen ej heller ved at undersoege paa nettet!

Derfor virker det jo ogsaa voldsomt hvis de lige er oppe og toppe de 40 for at gaa tilbage til normal temperaturen hvis den er meget lav. Luka naar generelt aldig saa hoejt op da han er meget daarlig allerede ved 37.5.

Nu skal jeg selvfoelgelig ikke udtale mig om om din datter har lav normal temperatur eller om det er kold influenza (kender jeg slet ikke) og ville da ogsaa helt klart faa laegen til at se paa hende.

God bedring til hende og husk at opdatere naar i har vaeret afsted!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja... vi har også prøvet det. MF's normaltemperatur ligger på 36,2... Mærkeligt, synes jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER