challe_dalle

Vil gerne - kæresten vil ikke

1 indlæg i dette emne

Hej alle. 

Håber virkelig I kan hjælpe mig...

 

Jeg står i den situation, at jeg på det sidste har været ufatteligt skruk. 

Jeg har dog før haft stor forvirring omkring det med børn og om det var noget jeg ville, men nu står jeg mere sikkert end nogensinde før og vil virkelig gerne have en lille en. 

 

Dog ønsker min kæreste ikke børn og specielt ikke nu, hvis nogensinde. 

 

Han har dog alligevel kommet med en hentydning her og der, som for eksempel hvordan man bør opdrage børn, gode børnenavne - specielt hænger han fast i ét drengenavn - og har også sagt at et værelse i huset ville være et godt børneværelse. 

Jeg er dog bare bange for, om jeg ligger for meget i de her hentydninger, da han flere gange har sagt, at han ikke ville have børn og har for mange drømme om fremtiden, som ikke indeholder børn.

Og måske er han heller ikke klar til et sådant ansvar, men jeg er nu bare bange for, om han aldrig bliver klar til det ansvar og måske i virkeligheden faktisk ikke bevidst kommer med de hentydninger og det bare er mig der er forhåbningsfuld? 

 

Men hvad ville der ske, hvis jeg pludselig blev gravid? Jeg ved ikke om han ville blive glad eller vred og frustreret. Jeg ved at han aldrig ville gå med til en abort, men jeg vil heller ikke ødelægge vores forhold eller gå imod hans ønsker.

 

Vi har været sammen i 4 år, købt hus og har både hund og kat og er begge i arbejde. Desuden har vi planer om at blive gift, men hvornår er ikke planlagt endnu. 

 

Nogen forslag eller gode råd til en frustreret mig? 

 

På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER