Posted February 22, 2021 Hej jeg har ikke oplevet det før, men er der mon nogen herinde der har erfaring med om der forekommer skyggestreger på gtest fra apoteket? jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal tolke udfra resultatet... Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 22, 2021 5 hours ago, Kristina1989 said: Hej jeg har ikke oplevet det før, men er der mon nogen herinde der har erfaring med om der forekommer skyggestreger på gtest fra apoteket? jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal tolke udfra resultatet... Jeg ville vente et par dage og teste igen. Jeg tænker en tidlig svag positiv ☺️ Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 22, 2021 Har hørt flere gange at de "blå" tests ofte laver skyggestreger... jeg ville prøve igen om et par dage, evt med en af dem fra Rema eller Bilka eller sådan noget, de er med lyserød streg og ikke helt så slemme til at lave skyggestreger Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 22, 2021 6 minutes ago, SuperKlar said: Har hørt flere gange at de "blå" tests ofte laver skyggestreger... jeg ville prøve igen om et par dage, evt med en af dem fra Rema eller Bilka eller sådan noget, de er med lyserød streg og ikke helt så slemme til at lave skyggestreger det må jeg prøve, tak for input Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 22, 2021 1 hour ago, FrkDamsgård said: Jeg ville vente et par dage og teste igen. Jeg tænker en tidlig svag positiv ☺️ tak, det vil jeg gøre Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2021 Hej, hvordan gik det? Står i samme situation nu også med graviditetstest fra apoteket der viser en svag streg. Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2021 1 hour ago, Phl said: Hej, hvordan gik det? Står i samme situation nu også med graviditetstest fra apoteket der viser en svag streg. Hej, jeg var ikke gravid. Share this post Link to post Share on other sites